Hyvä
Tirri! Mä jo olen miettinyt, että aloittaisinko ketjut noista hankinnoista
Hyvä, että jotkut muutkin ovat jo ehtineet miettiä asiaa...
!
Meillä esikoinen on jo reilut 5 v. ja pienessä kerrostaloasunnossa kun asutaan + vähän säilytystilaa, niin vaatteet ja tarvikkeet ovat löytäneet tiensä uusien käyttäjien kotiin jo aikoja sitten. Jotain sentään olen säästänyt: kantoliina (jäi täysin käyttämättä esikon kanssa), imetystyyny (oli lattialla tukena ja tyynynä istumaharjottelussa), yksi laatikollinen söpöimpiä tai muuten tunnearvoltaan tärkeitä vaatteita ja varastossa amme, potta, vaipparoskis (hyvä kerrostalossa, kun roskikselle matkaa..) ja joitain vauva-/taaperoleluja.
Se Bola-koru on ostoslistalla, mietin sitä jo esikon kanssa, mutta en koskaan tullut hankkineeksi. Se tuntuu suloiselta ajatukselta ja käyn kyllä hypistelemässä sitä vielä jossain kaupassa pian!
Vaunuista
Vaunuja ei ole meillä tarvittu aikoihin joten ne on jo myyty.
Tirri, kuulisin mielelläni kokemuksiasi, ja muidenkin, Teutoniasta!? Mikä malli sinulla on käytössä ja mistä erityisesti pidät? Onko sinulla käytössäsi myös yhteensopiva turvakaukalo, jne. lisäosia?
Minulla oli esikon kanssa käytössä 2 Emmaljungat: City Crossit ja n.2v eteenpäin joggerit, jotka olivat about suurimmat (lapsi paksussa toppapuvussa mahtui helposti, normi ratasosassa teki mielestäni tiukkaa kaikenmaailman turkisalustojen kanssa! huom! poika oli hoikka, ei mikään jättiläinen;) markkinoilla tuohon aikaan. Sen lisäksi meillä oli auton perässä pienet ja kevyet sateenvarjorattaat matkoille ja kauppareissuille. Meillä tämä toimi.. Pidin ja pidän Emmaljungista edelleen, mutta nyt nettisivuja surffaillessani tykästyin jostain syystä tuohon Teutoniaan ja mietin, että haluaisin sen "travel setin", eli ratas+koppa+adapteri+turvakaukalo..
Tunnustus: tein viime viikolla amazonista hankinnan masuasukille;)
Ostin ystävän suosituksesta (ei tiennyt, että suositteli minulle..) matkasängyn (jota tarkoitus käyttää myös kotona huoneesta toiseen siirrettävänä/tarpeen mukaan) jossa on korotettava pohja, vaihtoalusta, jne. Olen ihastellut sitä joskus hänen kotonaan ja se oli hänen äitinsä ulkomailta löytämä ihanuus.
Paketti odottaa jo postissa;)!!! HUOM! Ei mitään hajua, missä säilytän tätä pakettia seuraavat kuukaudet, mutta jostain syystä tuo oli hommattava?! Onneksi meillä on ollut jo kesästä saakka uuden asunnon etsintä-projekti meneillään - toivottavasti meille sopiva koti löytyy pian;)!
Ehkä jotenkin peittelen alkuraskauden epävarmuutta ja pelkoa siitä, että jotain voisi mennä vikaan.. Tällainen sai hormoonini sekaisin:
http://www.amazon.co.uk/Graco-Contour-Electra-Travel-Apple/dp/B004H4WNAA/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1320780433&sr=8-1