Nuubel, sen pumpun voi vaikka katsoa etukäteen ja ostaa sitten tarvittaessa tai pyytää jotakuta tuomaan kaupasta. :)
Mä lypsin maidot meidän pienipainoisena syntyneelle ekat 4-5kk käsin, kun se sujui. Nuoremmille ei tarvinnut antaakaan pullosta, niin ei tarvinnut lypsää. Ja jos käsinlypsy sujuu ja on satunnaista, siinä on se hyvä puoli, ettei tarvitse jaksaa steriloida pumppua. :D
Esikoista syötin ekat kk rintakumeilla ja olen sellaiset ostanut varalle myöhemminkin. Mulla on vähän matalat rinnanpäät ja alussa imetys on tehnyt kipeää, joten oon niitä jonkin verran käyttänyt aina, jos vauva on vaan hoksannut niiden kanssa imeä.
Varmuuden vuoksi meillä on ollut myös pari tetraa korviketta valmiiksi kotona.
Mä lypsin maidot meidän pienipainoisena syntyneelle ekat 4-5kk käsin, kun se sujui. Nuoremmille ei tarvinnut antaakaan pullosta, niin ei tarvinnut lypsää. Ja jos käsinlypsy sujuu ja on satunnaista, siinä on se hyvä puoli, ettei tarvitse jaksaa steriloida pumppua. :D
Esikoista syötin ekat kk rintakumeilla ja olen sellaiset ostanut varalle myöhemminkin. Mulla on vähän matalat rinnanpäät ja alussa imetys on tehnyt kipeää, joten oon niitä jonkin verran käyttänyt aina, jos vauva on vaan hoksannut niiden kanssa imeä.
Varmuuden vuoksi meillä on ollut myös pari tetraa korviketta valmiiksi kotona.
Kun kylpytuki jäi pieneks ja lapsi osas jo istua, hankittiin merieläin-aiheinen liukuestealusta ammeeseen. Se on käytössä yhä, kylvyssä ammeen pohjalla ja suihkussa lattialla, jotta voi leikkiä siinä päällä, poika täyttää elokuussa 2 v. Rintapumpusta sen verran, että niissä on eroja. Mulla oli aluks joku Kiinasta tilattu halpa ja tosi raskaskäyttöinen pumppu. Sitten hankin Tommee tippee-merkkisen pumpun, joka oli tosi hyvä ja sille heruin hyvin, kun maidon tulo alko vilkastua. Käsin en osannu lypsää yhtään, paitsi imetyksen lopetusvaiheessa, kun oli pakko saada pakottava tunne pois ja pumppaus olis vaan vilkastuttanu maidon tuloa. Nää on niin yksilöllisiä! Imetystyyny on musta turha, normityynyt toimi paremmin.