Hankinnat

Minkälaisia heijastinviritelmiä rattaisiin kannattaa miettiä?

Heijastinteippi on myös yksi ihan kätevä vaihtoehto. Mä laitoin viime talvena sellasta ohutta vanneteippiä (ostinkohan Motonetistä tms.) renkaisiin ja nätisti heijastivat koko renkaat. Aisassa olen käyttänyt niitä rullalle meneviä heijastimia, siis niitä kun silleen "lyödään" pätkästä rullalle. :grin
 
Onko täällä ollut puhetta rintapumpuista? millaisia kokemuksia? Olis tarjolla käytettynä ainun medela mini electric. Onkohan millainen? Pikaisella googletuksella kovaääninen. Onko täällä kellään kokemusta kyseisestä laitteesta? :)
 
Minulla on medelan swing ja olen siitä tykännyt tosi paljon. :)
 
Mulla on ainu medela mini electric ja oon kyllä ollu tosi tyytyväinen. Löyty prismasta 30e halvemmalla kuin vauvatarvike kaupasta. Ja onneksi löytyi kotiintulopäivänä, koska olisin ollut heti samana iltana pulassa tissieni kanssa kun totuin sairaalassa pumppaamaan kaks kertaa päivässä ja vauvalle antamaan tissin jälkeen maitoa pullosta niin nukkuu pidempiä pätkiä! :) ja juu ehkä se on vähän kovaääninen, että jos sohvalla istuu ja pumppaa ja yrittää kattoa telkkaria niin ei kyllä kuule mitään, mutta ei se mikään imuri kuitenkaan ole voimakkuudeltaan. Eikä minua ainakaan häiritse.
 
Mulla on aventin käsikäyttöinen pumppu hankittuna valmiiksi. Viime raskaudesta oli sama, mutta ostin nyt uudemman mallin ja vanha oli jo hieman kulunut kun oli viimeksi niin kovassa käytössä.
 
Sairaalasta saatiin tuotenäytteitä (liivisuojia, vaippoja paljon). Lisäksi Suomi 100v sukat ja päähine sekä toisetkin kudotut villasukat sekä ihanin kaikista, turvalonkero. Tuo lonkero on kyllä meidän tytsylle ihan ehdoton, kun tykkää käsillään koko ajan "säätää" :hilarious:
 
Voi kumpa täälläkin jaettaisiin turvalonkeroita! Kotiutuessa selvinnee, suomi100 sukat tulivat heti synnytyksen jälkeen :) kyllä tuo rintapummu on varmaan hommattava itsekin, maitoa tulee mutta nännit niin hellänä jo nyt vaikka tyttö alle 36h..
 
Täällä myös pumppu ostoksille huomenna. Ettei tarttis korviketta antaa, vaikka sitä varmuuden vuoksi ostettiin pari pikku tetraa (lukekaa: henkiseksi mielenrauhaksi :grin).
 
Meilläkin yksi tetra korviketta kaapissa, mutta olen nyt pumpannut sen verran pakkaseenkin, että kyllä niillä pari kertaa syöttää tarvittaessa. :)
 
Mulla oli viimeksi käytössä nännikumit pari ekaa kk ja ajattelin ne ottaa käyttöön nytkin alussa. Pakkasin sairaalalaukkuunkin mukaan omat jos eivät siellä anna käyttöön (viimeksi antoivat). Säätelee maidon määrää eikä siis suihkua suoraan vauvan suuhun (jos sitä maitoa tulee sillai suihkuna).
 
Onneksi satsasin imetysvaatteisiin jo odotusaikana. Niitä kyllä kuluu, varsinkin kun maitoa tulee reippaasti :oops: Tänään vielä parit imetystopit varasin sekä yöimetyksiä varten oma tunika postissa tulossa :)
 
Millasen tunikan tilasit? Mulla ei ollu viimeksi oikein hyvää yöimetyspaitaa eikä ole nytkään. Voisi hankkia, mutta ei ole tullu sopivaa vastaan.
 
Minä olen nukkunut yöni ihan imetysliivien ja pikkareiden kanssa. Monesti on niin kuuma imetyshormooneissa, että peittoakaan en mielellään pidä päällä. Päivisin sopivia imetyspaitoja pitäisi kyllä hommata lisää. Nyt ei ole kuin muutama sopiva imetystoppi ja muutama sellainen paita jossa saa tissiä hieman esille. Varsinaisia imetyspaitoja- ja tunikoita minulla ei ole.
 
Minulla myös liivit ja alushousut. Nekin jätän pois, kunhan eivät enää vuoda mitään.. :D

Onneksi sain käydä kaverin imetysvaatteita dyykkaamassa! Nyt on ihan hurjasti toppeja ja paitoja! :)
 
Millasen tunikan tilasit? Mulla ei ollu viimeksi oikein hyvää yöimetyspaitaa eikä ole nytkään. Voisi hankkia, mutta ei ole tullu sopivaa vastaan.
Myllymuksujen mallistosta, se joku kettu kuosinen? Minä taas en osaa pelkissä alusvaatteissa nukkua :hilarious: Meidän makkari on viileähkö - ihan nukkumis mukavuuden takia. Ärsyttää jo noi iso t-paidat kun aina saa kuoria ittensä esiin :hungover: On muuten hieman kalliita uutena noi yöimetyspaidat/mekot.. Jotain 40-60€!! :eek:
 
Minä olen nukkunut yöni ihan imetysliivien ja pikkareiden kanssa. Monesti on niin kuuma imetyshormooneissa, että peittoakaan en mielellään pidä päällä. Päivisin sopivia imetyspaitoja pitäisi kyllä hommata lisää. Nyt ei ole kuin muutama sopiva imetystoppi ja muutama sellainen paita jossa saa tissiä hieman esille. Varsinaisia imetyspaitoja- ja tunikoita minulla ei ole.

Sama täällä nukkumisen kanssa. Mutta täällä kuluu kans Imetys vaatteita paljon. Kiva vaihtaa uusi kun siltä tuntuu.
 
Meillä lähdettiin kauppaan ostamaan lisää vauvan vaatteita kun poika hukkuu 56 vaatteisiin ja 50 on meillä niin vähän kun kaikki sanoi että jää heti pieneksi. Ja niitä vaatteitahan kuluu kun ovat kokoajan jossain puklussa :joyful:
 
Täällä ostettiin syntymänsä jälkeen rintakumit kunnes tajusin kuinka niistä oikeasti voi olla apua. Aralla mielellä kuitenkin lähdin kokeilemaan, mutta osoittautui hyväksi kokemukseksi.
 
Nyt pitäisi hommata matkarattaat, joihin saa maxi cosin pebble -turvakaukalon kiinni. Osaako joku suositella?

Maxi cosilla on itsellään matkarattaita esim. Mila malli, onko kenelläkään näistä kokemuksia?
 
Moikka! Mitäs hankintoja meinaatte tehdä tulevaa syksyä/talvea varten? Tällein ensimmäistä kertaa äitinä pää lyö joiltain osin vähän tyhjää sen suhteen mitä on tarpeellista hankkia? Minkälaiset ulkovaate ratkaisut on teillä toimineet? Mitä noissa ulkovaatteissa kannattaa huomioida? Minkälaisia kenkiä? Jos jollain on heittää jotain listaa niin olisin tosi happy :)
 
Takaisin
Top