Hankinnat vauvalle

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No hei @Mimamii tuolla artikkelissakin on listattu tuo lampaantalja, joten ihan "oikea" hankinta 😄 itse jäin siis artikkelin listausta lukiessa miettimään, mihin se lampaantalja oikeen on. Mutta tuo vauvanpulkka on yksi hyvä idea mihin sitä voisi tarvita 👍🏼

Tuleeko muilla ideoita, mihin tarkoitukseen lampaantalja (kun oli tuolla listauksessakin)?

me käytettiin taljaa talvella pulkkaan, rattaisiin, vaunuihin. Myöhemmin rattikelkan ym pyllyn aluseksi.

Moni tuttava antoi vauvan makoilla sisällä pehmoisella taljalla ja ottaa ilmakylpyjä. Talja on super pehmoinen ja lämmin vauvan alla lattialla.

No hitsi! Sittenhän mä olen ollut aikaani edellä 😆 Tosiaan suoraan tilalta ostin niin on ainakin aito ja turvallinen 🤗🤍 Kiitos vinkeistä mihin kaikkeen voikaan käyttää.

Aika paljon löytyy tavaraa jo ennestään, mutta ehkä ostetaan ainakin sitteri joskus syksyllä tai myöhemmin. Lisäksi muutama vaate tulee luultavasti rakenneultran jälkeen ostettua, niitä on niin vaikea vastustaa 😁

Meillä vasta kasapäin vaatteita, joita lähipiiristä saatu. Vaunujen kanssa ei olla vielä päästy kompromissiin 😅 toki aikaa vielä on. Suunnitelmissa olisi kaksi lasta suht lyhyen ajan sisälle, jos onni suo. Moni on suositellut meille Bugaboon Donkey duoa mutta se tuntui kaupassa testattuna liian epäkäytännölliseltä leveydensä puolesta 🤔

Meidän naapureilla on kaksi nyt tarhaikäistä 1,5 vuoden ikäerolla. Heiltä sain vinkin Bugaboon Donkey 5:stä (en oo ihan varma onks se sama vai eri asia kuin toi duo?). Niitä voi käyttää yksilörattaina ja silloin ne on vähän kapeammat ja sit niitä saa levennettyä tupliksi. Asutaan rivarissa, jossa on kapeat oviaukot, niin he saa rattaat sisälle silleen, että ottaa toisen istuimen pois ja kaventaa rungon.

Meillä tulee ikäeroksi 1 v 9 kk ja yritetään pärjätä ostamatta sisarusrattaita kantoreppu + rattaat -yhdistelmällä. Mutta meillä on kyl sit odottamassa kuopuksen kasvamista jo polkupyöräkärry, joka on kaksipaikkainen ja josta saa myös rattaat 😁

Takaisin