Ihan tosi paljon voi ostaa käytettynä! Vauvanvaatteet on usein lähes uudenveroisia kirppiksillä. Livenä tietty jos ostaa, ni voi helpommin haistella edellisten omistajien pesuainevalintoja, jos sillä on itselle väliä. Torista oon saanu ostettua myös käypää tavaraa pilkkahinnalla. Jos kantovälineet kiinnostaa, ni the place to be on FB-ryhmä Kantovälinekirppis, jossa on sallittua vain ergonomisten kantovälineiden myynti (kantoasento näissä on siis polvesta polveen tuettu sammakkoasento). Myös Torista voi löytyä hyviä, mutta välillä tuppaa oleen hinnat yläkanttiin markkinoihin nähen. Trikooliinoja en koskaan ostaisi kokeilematta. Sellasia kupsahtaneita rättejä on niin paljon liikkeellä, ettei niistä kauheesti iloa ole, mutta toisaalta ne on yleensä niin halpoja, ettei kauheesti häviä (paitti mielenterveytensä).
Joitain ostoksia esikoisen kohalla kuitenkin tein ite sillä mielellä, että meille tulee viä sata seuraavaakin lasta. Vaunut ostin uutena ja panostin, koska mulla oli visio, että tiputan kaikki raskauskilot tervehenkisesti ulkoilemalla esikoisvauvan kanssa (ehehe, vähänpä tiesin sillon millaseen show'hun viä joudun

). Turvakaukalot ja turvaistuimet on pääsääntöisesti hankittu uusina.
Joitakin asioita voi myös vuokrata. Ainakin ennen oli sellasia 4 kuukaudeksi vuokrattavia minivauvansänkyjä saatavilla. En oo ite kokeillu, mutta oon kuullu aina toisinaan, että jotkut on vuokrannu. Kestovaippayhdistyksiltä on saanu vuokrattua kokeilusettejä, jos kestovaippailu kiinnostaa. Itellä ei myöskään tästä hajua yhtään sen tarkemmin, koska en oo valitettavasti kunnostautunut maailmanpelastuksessa. Kantovälineyhdistyksellä on useita kantovälinelainaamoja ympäri Suomen, josta voi vuokrata ja testata erilaisia kantovälineitä huokeaan hintaan.