Mä löysin muuten täältä keskustelujen syövereistä tällaisen mainion ketjun https://forum.vau.fi/threads/tarvikkeet.1609064/post-4859411 jossa oli näistä hankintajutuista paljon hyvää keskustelua
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oltiin päätetty, että otetaan Autoliiton testeissä huippupisteet saanut Lionelo Astrid i-Size -kaukalo, joten siihen sopi saman merkin ratas. Ei mikään laatuverme se, mutta koska nuo toiset on Bugaboon ns. kunnolliset vaunut/rattaat, niin saavat kelvata tuohon kauppareissutyyppiseen tarpeeseen, eivätkä maksaneet juuri mitään. Pieneen tilaan ne taittuu myös näppärästi, toisin kuin nuo toiset, joten sopivat autossa pidettäviksi siksikin.Minkälaiset vaunut/rattaat ostitte? Tuo kaukalon kiinnittäminen oli tosi kätevää esikoisen kanssa, ja nytkin valitaan yhteensopivat.
Yllätyin, miten paljon saatiin jo vaatteita, mutta haluan että pienimpiä kokoja on valmiina. Muita toki ehtii sitten. Meillä esikoinen oli niin pieni, että hukkui 56:n vaatteisiin, ja onneksi oltiin hamstrattu 50:siä muutamia.
Se on varmaan, kun on jo viides lapsi, niin on ihan eri ote tähän hommaan.Sähän oot jo pitkällä! Meille rakenneultrassa sanottiin, että näyttää sirolta, joten epäilen että pienemmät koot tulee taas tarpeen. Esikoinen oli sellainen pieni kuikelo.
Uskomatonta, että ihmiset kehtaa myydä tupakanhajuisia tavaroita mainitsematta siitä! Mekin ollaan pohdittu turvakaukaloa, mutta tultiin sitten siihen tulokseen, että jos kellään tutulla ei ole myydä, ostetaan uutena.
Hahah, totta! Mä jotenkin ajattelen, että onhan tässä aikaa vaikka kuinka vielä. Esikoisestakin alettiin rakenneultran jälkeen hankkia kaikkea, mutta silloin oli kyllä vähemmän ajatusta että mitä oikeasti voisi tarvita.Se on varmaan, kun on jo viides lapsi, niin on ihan eri ote tähän hommaan.
Ja joo, oli kyllä aika käsittämätöntä, että tommosen kaukalonko mää nyt todella sain joka lemuaa noin kauhealle. En nyt siitä onneksi maksanut kuin 40€, mutta silti..
Mä kuuntelin myös Aamukahvilla-podcastin jakson, jossa puhuttiin hankinnoista vauvoille ja vauvavuoteen varautumisesta. Se oli kanssa tosi kiva jakso!Mä löysin muuten täältä keskustelujen syövereistä tällaisen mainion ketjun https://forum.vau.fi/threads/tarvikkeet.1609064/post-4859411 jossa oli näistä hankintajutuista paljon hyvää keskustelua
Me käytiin hakemassa nää molemmat jo raskausviikolla 16 Hyödyllisiä juttuja siinä babyboxissakinMiä kävin äsken hakemassa sen ilmaisen Liberolaukun, siinä oli vaippoja, siteitä, babyoilia, puhdistuspyyhkeitä, lelu jne näytteitä. Oli kyllä kiva paketti, heti tuntuu olo varmemmalta kun oon jotain saanu hommattua!
Babybox on vissii kans joku ilmainen lahja lastentarvikeliikkeeltä, sitä en oo hommannu.. onko kukaan muu?
Joo, molemmat näistä haettu babyboxissa kans vaippoja, tutteja, tuttipullo, harso ja jotain esitteitäMiä kävin äsken hakemassa sen ilmaisen Liberolaukun, siinä oli vaippoja, siteitä, babyoilia, puhdistuspyyhkeitä, lelu jne näytteitä. Oli kyllä kiva paketti, heti tuntuu olo varmemmalta kun oon jotain saanu hommattua!
Babybox on vissii kans joku ilmainen lahja lastentarvikeliikkeeltä, sitä en oo hommannu.. onko kukaan muu?