Hankinnat vauvalle

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Täällä voi keskustella vauvatarvikkeista ja muista hankinnoista vauvalle. 😊 Oletko jo tehnyt hankintoja?

Tästä artikkelista voi saada apua tarvittavien tarvikkeiden mietintään.
 
Ei nyt mikään niin sanottu hankinta vaan vanhan kunnostus. 🤗 Aloitin tänään kovia kokeneen tripp trapp tuolin ennallistus projektin! Vielä kun ei sukupuolta tiedä, valittiin väriksi Tikkurilan Flanelli vauvaa ajatellen vaikka tuoli käytössä tällä hetkellä taapero tytöllä onkin.. olisin laittanut muuten sävyksi Pirtelön. 🤭 Mutta mies tykkää tästä hieman vihertävästä ja passaa kyllä paremmin sisustukseen. 😅
 
Meillä tuskin tulee hommattua mitään vielä vähään aikaan. Kaikki välttämätön on jo esikoiselta ja jotenkin en uskalla vieläkään luottaa että meille tulee toinen lapsi maaliskuussa 🙈
 
Meillä on 23 lokakuinen poika talossa, jonka myötä meidän ei tarvitse käytännössä hankkia kuin tuplavaunut 😁 Ja toki jos tulija on tyttö niin täytynee vähän fiksailla vaatekaappia!
 
Meillä on 23 lokakuinen poika talossa, jonka myötä meidän ei tarvitse käytännössä hankkia kuin tuplavaunut 😁 Ja toki jos tulija on tyttö niin täytynee vähän fiksailla vaatekaappia!
Meillä melko sama tilanne, esikoinen (poika) on huhtikuinen 23. Pitää vielä selvitellä vaunuasioita, kunhan vauvan tulo on varmempi asia. Meillä ei mahdu hissiin tuplarattaita eikä ole mitään ulkovarastoa, niin pitää tutkia, riittääkö kaksivuotiaalle esikoiselle pelkkä seisomalauta tai sellainen pieni istuin, että selviäisi ilman tuplia…
 
Meillä melko sama tilanne, esikoinen (poika) on huhtikuinen 23. Pitää vielä selvitellä vaunuasioita, kunhan vauvan tulo on varmempi asia. Meillä ei mahdu hissiin tuplarattaita eikä ole mitään ulkovarastoa, niin pitää tutkia, riittääkö kaksivuotiaalle esikoiselle pelkkä seisomalauta tai sellainen pieni istuin, että selviäisi ilman tuplia…
Meillä maaliskuinen 23. Ja mä ajattelin ostaa vain sen seisomalaudan. Jotenkin en raaski laittaa rahaa tupliin kun ei tuo taapero varmaan kovin kauaa muutenkaan enää rattaissa viihdy. Saa itse hyvän treenin samalla jos pitää välillä kantaa taaperoa sylissä 😉😅
 
Meillä maaliskuinen 23. Ja mä ajattelin ostaa vain sen seisomalaudan. Jotenkin en raaski laittaa rahaa tupliin kun ei tuo taapero varmaan kovin kauaa muutenkaan enää rattaissa viihdy. Saa itse hyvän treenin samalla jos pitää välillä kantaa taaperoa sylissä 😉😅
No niinpä, ja ajattelin, että jos esikoinen tarvii enemmän rattaita, niin vauvaa voin kantaa kantoliinassa tai -repussa. Se on ihan tuttua ja mieleistä puuhaa, mutta esikoinen ei enää oikein viihdy. Toki sitäkin vois treenata, että tottuis olemaan selän puolella.
 
  • Tykkään
Reaktiot: AMH
Meillä ei vielä hankintoja, oon kyllä katsonut monia videoita, että mitä kannattaa hankkia ja mitä ei, toki vauvakohtaista että mikä sopii kellekin. Mutta vähän jotain listaa jo alkanut päässä kirjoittamaan.
Tutuilta saadaan pari juttua, pinnasänkyä ja muuta. Käytettynä yritetään löytää suurin osa.
Esikoista odotetaan.
 
Takaisin
Top