Mä oon ostellut 56 ja 62 koon vaatteita muutamat, koska meillä taas vauvat on ollut jo syntyessään vähintään 52cm, niin en viitsi ihan pienimpiä edes ostaa ja nytkin vauvalla on kasvu jo yli normaalin..
Sitten hankin kaukalon käytettynä, mutta se menee roskiin, koska haisi niin tupakalle ettei haju hälvennyt edes viikon tuulettamisen jälkeen eikä kangasta saa pestyä muutakuin käsin (sielä oli jotku kovat muovit kiinni mitkä ei irronnut) ja mulla ei riitä energia alkaa sitä pesemään käsin, vielä kun ei ole takeita lähteekö haju siltikään, niin hommaan suosiolla jonkun toisen, mutta enää en kyllä osta kuin joltain tutulta jos ostan käytettynä jotain..
Rattaat pitäis ostaa ja löysinkin jo hyvät Oran rattaat ja unipesä myös sekä puklurättejä ja tutteja ja tuttipulloja. Myös pumppu on hankintalistalla sekä joku haalari vauvalle, koska olen nyt tullut siihen tulokseen etten ota äitiyspakkausta, kun katsoin Kelan sivulta mitä siellä on ja vaatteita on niin vähän enkä tykännyt haalaristakaan yhtään, niin ostan ne sitten itse. Sängyllä ei ole niin kiire, koska vauva nukkuu vieressä alussa, mutta tämmöisiä hankintoja aion tehdä. Sitterin sain siskolta ja kantorepun.