Hankinnat tulokkaalle

Oho tulipa isona kuva, sorry en osaa muokata oikein noita. Ja kerta ei samaan viestiin voi kahta kuvaa ni laitan tähän erikseen sen vanupuvun..




 
Tässä pinnis vihdoin koottuna [:D] muuta siinä nyt ei vielä olekkaan kuin patja ja lakana, mieleistä reunapehmustetta en ole vieläkään löytänyt ja äitiyslaatikon olen ajatellut pinniksen sisään ensisängyksi laittaa... Kuva voi olla taas hieman sumea pienentämisen ansiosta[:)]

 
Tässä myös vielä pari kuvaa "lastenhuoneesta" jossa siis on vaatelipasto ja hoitotaso... ja kaikkea muuta rompetta[:D][:D]

 
Juu, nyt alkaa aikalailla olla [:)] vielä kun sais sen syliin jolle kaikki nuo kuuluu [;)]
 
Meillä on tällaiset Ora Saaga-vaunut: http://www.orasel.fi/www/popupcard.php?id=6
Värinä on oliivi, jota ei näköjään tuon linkin kuvista löydy [:)]

Yhden mielestäni loistavan keksinnön ja hankinnan tein eilen. Meillä kun on pari kissaa ja aluksi haluan nukuttaa vauvan sängyn vieressä äitiyspakkauksen laatikossa, piti keksiä joku keino miten varmistan etteivät kissat mene laatikkoon tai muksun viereen nukkumaan. Ajattelin, että se ei välttämättä toimi, että kissat pidetään poissa makkarista, koska äkkiähän ne sisään luikahtavat, jos vaikka menee yöllä vessaan ja suljetut ovat kiehtovat niitä julmetusti. Juuri sinne pitää aina pyrkiä, mihin ovi on suljettu.

Ratkaisin asian ostamalla KodinYkkösAnttilasta tällaisen pallomeriteltan: http://www.kodin1.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=577022&storeId=3444&catalogId=3444&shopId=3110000&compartmentId=3111400&categoryId=3146438

Pallot pistetään jemmaan tulevaisuutta oottamaan, ja laatikko menee teltan sisään, joka on kätevä siitä, että näköyhteys vauvaan säilyy. Vielä en ole sitä koonnut, mutta olen vähän ylpeä tästä ideasta [8D]
 
piia84: Näinpä! [:)] Tykkään kyllä noista! Monet ei pidä siksi, että ne ovat aika painavat, mutta minusta talven varalle saa olla sellaiset vaunut, jotka pysyy pystyssä loskassa ja lumessa. Meidän talon pihalla on inhottavan liukas ja vaikeakulkuinen mäki, niin noilla tukevilla pyörillä sit mennään. Tuossa ilmeisesti on myös aika iso se koppaosa eli menee muksulle pitkään. Lisäplussa metalliritiläisestä tavaratilasta, joka kestää 8 kg painoa. Yleensä kai noissa on se 3-5 kg painorajoitus ja kankaisissa tavaratiloissa häiritsee myös se likaantuminen, metalli on helpompi puhdistaa.

Hommattiin tuohon myös sellainen kassi, jonka saa roikkumaan tuohon työntökahvaosaan (vai miksi ihmeeksi tuota kutsutaan, josta pidetään kiinni kun työnnetään [:D])
 
Piia84: Kylläpä on siidet kärrit, kyllä noita kelpaa työnnellä kunhan vaavi tulla pullahtaa [:)] Mutta sullahan menee loppu aika siihen kun sisustelet huonetta, ja etsit mieleisen väriset suojat ym. [;)]
 
hienot on vaunut, meillä on myös Oran tehtaalta ostettu vuonna 2007 taiga-merkkiset vaunut ja olen ollut todella tyytyväinen. Menee hyvin toisellekin vauvalle, vähän värit on vain haalistunut vuosien aikana, mutta on ne ollut käytössäkin lähes päivittäin kun muita rattaita meillä ei ole ollut vaan noita ollaan kuskattu mukana.
 
Pippula, joo muutama on tokassut että nehän on TOSI painavat (verrattuna esim. brioihin) mutta mie just tykkäsin noista ja ei ne mun mielestä kauheen painavat ole kun on kunnolla ilmaa renkaissa [:)]  Päätökseen vaikutti myös se kun meillä miehen kanssa on tuota pituuseroa ihan jonkin verran (minä siis tälläinen tappi ja mies huojuu taivaissa) että saa mieskin noita työnnellä niin että jalat mahtuu viuhtomaan kunnolla siellä missä pitää [:D] iso koppa joo, ja painohan vähenee hurjasti sitten kun rattaat otetaan käyttöön ja koppa pois! [:)]

mamma, juu tässä just suuntaan seuraavaksi ikean sivuille [;)] sisko laittoi aamulla viestiä että ovat menossa tänään niin voivat ostaa samalla sitten mullekkin asti ja lähetellä tänne savoon päin[:)]
 
On ollut kiva seurailla muiden ostoksia, mutta tässä olisi nyt myös meidän perheen hankintoja.

Elikkäs ensisänkynä toimii mun paapan tekemä kehto pikkuiselle [:)]

Vaunuiksi valittiin Emmaljungat http://www.lastentarvike.fi/images/Tuotekuvat/Large/00112-1022_lim_full.jpg
Ihastuin vaunuihin heti ensisilmäyksellä, eli pakkohan ne oli sitten saada!!

Turvakaukaloksi valittiin Brion harmaa versio http://www.muksutalli.fi/tuote/9/brio-primo

Lisäksi tietysti on hankittuna jo sitteri, paaaljon vaatetta, kertakäyttöisiä vaippoja, kestovaippoja, hoitoöljyt, talkit ja muut hoitotuotteet. On se shoppailu vaan niin ihanaa!! Kumpa tavarat saisi pian ottaa käyttöön :)
 
Tässä on meidän vauvan ensisänky. Helmalakanat on saatu anopilta ja mies on nukkunut niissä vauvana. Varsinaiset lakanat ja täkkipussi uudet. Ja tuossa kehdossa nyt tosiaan eräänlainen sänkykatos päällä kissoilta suojaamassa, mutta siitä ei ole nyt kuvaa. 

 
OIH!
ihanan pehmoisen näköinen kehto!!!
Tahtoisi itsekin sinne sukeltaa...[:D][:D]
Tuolla vauva varmana köllöttelee tyytyväisenä,
yöt läpeensä, kertaakaan heräämättä[;)][:D]
 
Vielä kuva kaverilta saaduista ralliformuloista.. Mulla ei ole pienintäkään hajua mikä Emmaljungan merkki noi on mut tykkään kovin. Pitää viel niistä renkaat täyttää ja brum brum [:)]

 
Takaisin
Top