Hankinnat esikoiselle

Mä en tiä mistä noutaa ton babyboxin ku asun tää korves. Oiskohan esim seinäjoella jotain liikettä... tietääkö kukaa?:wideyed:

Vaasassa lähin, jos E-P:n alueella asut. :)

Edit. Ketterä olikin laittanu linkin myymälöistä, ei äsken näkynyt mulle...
 
Meillä on hankinnat edelleen minimissä kun muutto on kolmen viikon päästä. Ens viikolla tosin käyn varmaan yhdistelmävaunut, turvakaukalon ja telakan ostamassa, kun lastentarvikkeen työntekijäkertoi heillä olevan jotain kamppanja-alennuksia loppuviikosta.. Uudet vaunut aiotaan ostaa ihan siksi, kun paljon liikutaan ja halutaan varmasti meidän käyttöön sopivat ja kestävät vaunut :)
 
Kävin tuon babyboxin hakemassa ja oisko ollut tämän vuoden kun ei edea tuota viaplayta tullut mukaan. Äkkiseltä vilkaisulta vaippapaketti, tuttipullo, tutti ja joku yks vaippa tms. oli paketissa, jotenkin tylsä kokonaisuudessaan.

Tänään käytiin katsomassa vaunuja ja turvakaukaloita:happy: Uudet todennäköisesti kanssa ostetaan, sillä liikutaan myös paljon.
 
Ompa erikoista, että sisältö noin paljon vaihtelee.. Mulla babyboxissa oli kyllä viaplayn 2kk tarjous. Löysin sen kyllä ihan vahingossa laatikon pohjalta. Lisäksi vaippapaketti, babywipesei, I love mom - tutti ja vihreä muurahaiskuvioinen body. Ja yks kakkoskoon vaippa.
 
Takaisin
Top