Samaa mieltä kuin Suvi, eli kannattaa perehtyä asiaan ennen ostoa. Minä olen työnnellyt hoitolapsia ainakin parillakymmenellä erilaisella vaunulla, ja siksi tiesin täsmälleen, mitä vaunuiltani haluan. Eikä mennyt mönkään, vaikka kalliit ostinkin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meillä on samat vaunut, tosin saatiin hyväkuntoiset käytetyt n. 300 eurolla. Adaptereineen kaikkineen olisi ollut lähes tonnin paketti uutena. Adapterit tosin ovat meille turhat, koska vaunut eivät ole yhteensopivat meidän turvakaukalomme kanssa, mutta ainakaan tähän mennessä ei ole tullut tilannetta, että olisin edes kaivannut mahdollisuutta yhdistää turvakaukalo vaunujen runkoon. Jos tällainen tarve myöhemmin ilmenee, täytyy harkita uuden kaukalon hankkimista, nykyisen saimme tutuilta ilmaiseksi. Nyt reilun kuukauden kokemuksen perusteella olen oikein tyytyväinen vaunuihin, mutta tietenkään en vielä tiedä miten vaunut kulkevat talvella tai minkälaiset ne ovat käyttää rattaissa istuvalla lapsella.Ostimme Gesslein F6 yhdistelmävaunut ihan Suomi-kaupasta. Halusimme sekä isot maastopyörät että pienet kääntöpyörät, adapteri maxi cosille ja mahdollisimman monipuoliset yhdistelmävaunut. Olen ollut tyytyväinen ratkaisuun, vaikka olivatkin kalliit. Ratkaisuun vaikutti halvalla saatu autokaukalo + telaka työkaverilta. Gessleinit muuntautuvat hyvin helposti arjen tarpeiden ja lapsen iän mukaan, ja rullaavat kevyesti myös epätasaisella alustalla. Ei ole kokemusta ns. halppisvaunuista mutta varmasti lyötyy hyviä sellaisiakin!
Meillä on yhdistelmät, Oran Jovi Air vuodelta 2012. Esikoisen vanhat, pelaa hienosti edelleen, mitään ei ole mennyt rikki, aurinko vähän väriä haalistanut kun säilytetty kuistilla. Menee kevyesti hiekkatiellä kuin lumisohjossa, asun siis maalla. Ilmakumirenkaat saa pikalukon ansiosta helposti irti, ja vaunut näppärästi kasaan, joten ainakin meidän jokaseen autoonkin mahtunut kivasti kyytiin. Säädettävä aisa, ei kuitenkaan heitto, mutta "istuinosa" käännettävä joten sama asia. Hinta oli 499 eli keskihintaiset.