Halut ja seksi synnytyksen jälkeen

Kummankin synnytyksen jälkeen halut palasivat parissa päivässä. Ensimmäisen jälkeen seksielämä alkoi muistaakseni tasan kahden viikon päästä, en aiemmin uskaltanut episiotomiahaavan takia, haluista huolimatta. Toisen synnytyksen jälkeen olisikohan ollut puolitoista viikkoa, piti päästä koittamaan. :grin Mitään ongelmia ei kummallakaan kertaa ollut seksielämän käynnistämisessä, ei tarvittu voiteitakaan. Eniten seksielämää perheellisenä jarruttaa se, että jompikumpi lapsista on koko ajan hereillä ja sitten kun molemmat nukkuvat, nukahtaa jo vanhemmatkin :rolleyes:
 
1-4 viikkoa synnytyksestä. Ekasta taidettiin odotella pisimpään (tuo 4 viikkoa) ja kyllä itseä eka kerta jännitti. Kolmannesta ei tullut tikkejä, niin ei tarvinnut niitä varoa ja sulamista odotella :rolleyes: imetys kyllä kuivatti alakertaa jonkin verran.
 
Päivä synnytyksen jälkeen sairaalassa heräsi halut. Mies olisi kokoajan ollut kimpussa ja muakin halutti ihan valtavasti. Kahden viikon päästä kuitenkin vasta uskallettiin, kun episotomia oli ja kohtu on edes jossain kunnossa. :rolleyes:
 
meillä oli kyllä tosi hidas tämä paluuprosessi petipuuhiin... mulla oli jälkivuotoa vielä pari viikkoa. 2kk kohdalla kokeiltiin ekan kerran, sattui aivan liikaa. 6kk kohdalla melkein onnistui ja 8kk sit loppuun asti. kukaan ei neuvonut eppari- ja repeytymäarpien hoitoa... toisaalta halutkin oli aika matalalla, mutta miehelle tuo oli varmasti tosi pitkä aika.
 
Mulla hyrräsi esikoisesta halut taivaissa jo heti synnytyksestä seuraavana päivänä.
Muistan kun pussasin miestä ja hän puristi pepusta mua ihanasti. :Heartred Mutta tosi asiassa meni useampi kuukausi itse seksiin koska eppari ja kuivat limakalvot yms.

Kakkosesta taisi mennä kuukauden verran että halutti ja uskaltauduin kokeilemaan. :)
 
Takaisin
Top