haluattekos tietää tyttö vai poika?

Olen kyllä ajatellu kysyä, jos näkyy.
Mutta mulla on useammin tässä odotuksessa ultria, joten eiköhän se jossain vaiheessa kuitenkin paljastu.
Itsellä ihan sillä, että osaan sitten valmistautua, kun edellinen raskaus päättyi kuten päättyi.

Ja kun meillä on sekä tyttöjen että poikien vaatetta vaikka muille jakaa, niin saa sitten toiset pakata pois ja jättää toiset talteen. (Kuten jos poika tulossa, niin saan kaikki hameet pistää talteen jne.. )
 
Me ollaan myös ajateltu, että haluttais tietää kumpi sieltä on tulossa- osaisi sitten paremmin hankkia varusteet ja vaatteet toiselle.. [:)] Milloin muuten sukupuoli alkaa näkyä? tai siis millä viikoilla tuon vastauksen voisi saada tietoon? saako rakenneultrassa? 
 
Tuli tässä mieleen että meillä neuvolantäti nimenomaan sanoi, että rakenneultrassa voi sitten kysellä sitä sukupuolta - joku jossain vaan oli saanut kärkeviä kommentteja ettei se ole rakenneultran tarkoitus eikä ollut kerrottu (!, tämä tapahtui jossain pääkaupunkiseudulla) niin onpahan Turussa sentään jotain hyvää![:D]
 
Mulle ainakin sanottu että se on lapsen vanhempien päätös haluaako tietää vai ei ei ultratädin.. Minä ainakin nostan rähinän jos uskaltaa alkaa mitään mussuttaan.. Mun on ihan pakko saada tietää onko poika vai tyttö kyseessä kun itellä niin kovin vahva tunne että on poika ja se tunne vahvistuu koko ajan.. Ajatelkaapa sitte mikä shokki voi olla jos sieltä syntyykin tyttö kun on eka 9 kk kuvitellu et se on poika.. Vaikka mulla ei oikeestaan ole väliä kumpi sieltä tulee molemmat on tervetulleita.. Itseäni vain alkanu häiritsemään se et tunne on niin vahva et poika se on vaikka en oikeesti tiedä...
 
Mä ajattelin viimeksi, että haluun ehdottomasti tietää. No, meillä tyttönen piti niin tiukasti napanuoraa jalkojen välissä tuolla rakenneultrassa, että vaikka kätilö kuinka yritti nähdä, niin ei vaan nähnyt sukupuolta. Eli näinkin voi käydä! Mä olin tosi yllättynyt, kun olin ajatellut, että tottakai rakenneultrassa nähdään sukupuoli, jos halutaan. Ainoa mitä kätilö sanoi, oli, että kyllä hän ehkä pikkuisen enemmän kääntyisi tytön kannalle, mutta vain pikkuisen. Oikeassahan sitten oli, tyttö tuli!

Toisaalta taas, jos näkevätkin väärin, niin olishan se sitten melkoinen yllätys, kun tuliskin eri sukupuolta, kuin "ennustettu".

Me ei olla vieläkään päätetty. Rakenneultra 5.1., joten onhan tässä aikaa vielä pohtia asiaa.
 
KaiKo meillä on samana päivänä rakenneultra! [:)] Käyn tässä kerran välissä vielä neuvolassa dopplerin vastaanotolla, ettei ala jouluna tulla liikaa ajatuksia. Nyt jo meinas viikonloppuna alkaa pahat ajatukset vallata, vaik neuvolasta ja tomerista sydänäänistä on vasta viikko. Mikä minua vaivaa? Jessus tästä tulee pitkä puoli vuotta. (edit: pahat ajatukset ovat siis epäilyksiä vauvan tilasta, ei mitään psykoottisia juttuja [;)])

Mom83, juu kuule oli sanottu että eipä tule tietoa. Mustakin se oli outoa. Kyllä mä ymmärrän jos ei vaan kertakaikkiaan näy, ettei aleta arvauksia esittämään tietona, mutta kai sen nyt kaikki ymmärtää ettei ultrassa ole valokuvasta kyse ja virheitä voi sattua? Me ollaan ajateltu että jos se nyt siinä näkyy niin ei ole mitään syytä pantata ja sen myötä myöskään salailla sukulaisilta. Mutta ei tule traumaa vaikka selviäisi vasta synnytyksessä. Sittenpähän sen näkee viimeistään. Niinkun tuleva pappa sanoi, että "pääasia että tulee jompikumpi". [:D][:D]
 
nii mut sen takee meenkin sinne 3d ultraan niin näkee selkeesti kumpi on... Eihän se tuossa tavalisessa näykkään niin selvästi... Mut sekin on maku asia.. Me ollaan päätetty näin ja päätös pitää jos ei tuolla rakenne ultrassa / 3d ultrassa näy eikä kerrota mennään sitten yksityiselle..
 
Sofi: Meilläkin yks neuvolakäynti tässä vielä ennen rakenneultraa. Ja huomenna suuhygienistille tarkistuttamaan hampaat, jaiks!
 
Me ollaan kans päätetty että mennään käymään sitten yksityisellä jos rakenneultrassa ei näy kumpi on tulossa. En millään jaksa odottaa sinne toukokuun puoliväliin että saan tietää [:D]
 
Meiltä kysyttiin lapsivesitutkimuksen yhteydessä halutaanko tietää sitten tulosten kanssa sukupuoli ja kyllä halutaan. Jos en olisi joutunut tuonne tutkimukseen, en olisi uskonut ehkä rakenne ultria ym. "arvailuja", koska veljen vaimolla ja yhdellä ystävällä on käynyt niin että tulokas onkin sitten ollut aivan muuta mitä on odotettu [:D] Molemmille todella rakkaita lapsia, mutta siltikin onhan se iso ylläri. Veljen vaimo sanoikin kun odottivat toista että eivät edes kysy lääkärissä arvausta, koska itse voi arvata samalla lailla sen fiftififti tsäänsillä [8|]
 
Itse niiiin tahtoisin tietää, mutta mies ei! Olen sitten kovasti pähkäillyt että meneeköhän turhan vaikeaksi jos puoli vuotta täytyy pitää se ihan omana tietonaan jos ultrassa se tieto annettaisi vaan mulle [:D] Kokemusta tästä kellään?
 
Takaisin
Top