Haluatko tietää vauvan sukupuolen etukäteen?

Nipt-testistä saatiin tietää. Iän vuoksi tehtiin nipt vaikka seula ei hälyyttänytkään. Mutta kun sen kerran ilmaiseksi sain niin halusin ottaa - myös tuon sukupuolen tietääkseni. ☺️ Nyt viikolla 15.
Ahaa, niinpä, mutta ihanaa kuulla että kaikki hyvin, ja onnea tytöstä 🥰
 
Täällä myös sukupuoli nyt tiedossa, toive olisi ollut toisesta... Epäilinkin, että näinpäin kuitenkin menee, niin halusin myös tietää kun ikä-Niptin sai - onpa ainakin riittävästi aikaa "surra" pettymys pois. Haluttu ja toivottu ja rakastettu hän toki tulee olemaan, vaikkei niihin prinsessamekkoihin ainakaan vielä vauvana pukeudukaan 😅
 
Täällä myös sukupuoli nyt tiedossa, toive olisi ollut toisesta... Epäilinkin, että näinpäin kuitenkin menee, niin halusin myös tietää kun ikä-Niptin sai - onpa ainakin riittävästi aikaa "surra" pettymys pois. Haluttu ja toivottu ja rakastettu hän toki tulee olemaan, vaikkei niihin prinsessamekkoihin ainakaan vielä vauvana pukeudukaan 😅
Toivoin itse poikaa ekalla kerralla, mutta saatiin sitten tietää että tyttö oli tulossa, ei kyllä mennyt kovin kauan että oltiin hyväksytty asia täysin 😊 Tällä kertaa ei oikeastaan ole väliä mikä tulee, kunhan on terve. Tyttö olisi silleen helppo kun on jo tyttö ennestään, mutta olisihan kiva saada poikalapsi myös 😅 Mutta tuntuu vähän siltä että tyttö voisi olla tulossa 🙈
 
Haluan kyllä tietää sukupuolen etukäteen, tällä hetkellä ei oikein ole mitään fiilistä kumpi olisi tulossa. Eikä sillä oikeastaan ole minulle mitään väliäkään, ehkä ajatukset on ollut enemmän tytössä, mutta en ole mitenkään erityisesti miettinyt kumpaakaan :Smiling Face With Smiling Eyes:
 
En tiedä mistä, mutta on tullut semmoinen poika olo. Toivoisin tyttöä mutta ei oikeastaan ole väliä mitä sukupuolta on. Kunhan on pääosin terve ja se lapsi tulee kuitenkin❤️
 
En tiedä mistä, mutta on tullut semmoinen poika olo. Toivoisin tyttöä mutta ei oikeastaan ole väliä mitä sukupuolta on. Kunhan on pääosin terve ja se lapsi tulee kuitenkin❤️
Mulla samat fiilikset, sukupuolesta ja muutenkin 🥰🥰
 
Tahdon tietää, tuntuu että silloin asiat konkretisoituu entisestään.

Sukupuolella ei väliä, se kun muodostuu sitten kasvaessa omakseen. Veikkaus on pojasta. 😊
 
Täällä myös veriseulan hälytyksen kautta Niptiin, oli tuskaiset päivät silloin odottaa. Yhdet elämän pisemmistä. Itku ilosta ja helpotuksesta tuli, kun kromosomi vastaukset oli ok. Ja sukupuoli myös selvisi jo silloin.
Ihanaa etten ole ainut kun pillahdin vaan itkuun huojennuksesta, että vauva on terve, kun kätilö soitti mulle.
 
Takaisin
Top