Haluatko tietää vauvan sukupuolen etukäteen?

maa21tam24

Vauhtiin päässyt keskustelija
Tammikuiset 2024
Rakenneultrassa on usemmiten mahdollisuus saada tietää vauvan sukupuoli. Haluaisitko tietää vauvan sukupuolen etukäteen?
 
Minä haluan ehdottomasti tietää jos vain mahdollista. Sukupuolella ei ole väliä mutta en vain malta odottaa syntymään asti 😅
 
Itse olin ajatellut, että haluan tietää rakenneultrassa sukupuolen. Kävikin sitten niin, että NIPT lähetettä kun tekivät kysyivät yhtäkkiä haluanko tietää sukupuolen. En ollut tähän yhtään varautunut ja kysymys tuli vähän puskista :D Siinä sitten aikani möngersin, joo, varmaan, kai, emmätiiä, en oo miettinyt, ja lopuksi että kyl mä haluan tietää :😀
 
Haluan tietää. Sama juttu täällä, ettei väliä, kumpi tulee, mutten jaksa odottaa syntymään saakka 🤭
 
Sukupuolella ei ole merkitystä meille, mutta ehdottomasti haluan tietää! En voisi kuvitella odottavani synnytykseen asti, uskomattoman maltti löytyy joiltain, toki siinä on varmasti oma taikansa saada tietää vasta syntymähetkellä!
 
Jokaisesta ollaan haluttu tietää. Voi vitsi kun olis itsekuria ja jättäis yllätyksen synnytykseen, mut oon niin malttamaton.
Ja osaan katsoa myös nubin (ja just liikkuvasta kuvasta kaikista parhaiten)et sekään ei nyt auta yllätykseen 😂
 
Nipt-testistä saatiin tietää. Iän vuoksi tehtiin nipt vaikka seula ei hälyyttänytkään. Mutta kun sen kerran ilmaiseksi sain niin halusin ottaa - myös tuon sukupuolen tietääkseni. ☺️ Nyt viikolla 15.

Edited. Ei ku viikko 14 taitaakin olla 😅 Ei pysy perässä.
 
Takaisin
Top