Haluaisitteko tietää vauvan sukupuolen etukäteen?

Näistä kahdesta kysyin:



Monesti toisilla on aivan selkeitä tyttö/poika nubeja, mutta tämä oma oli vaikea, kun mun mielestä oli ”siltä väliltä”.😄
Okei, kiitos tästä, pitääpä miettiä jos pystyis tekemään 😊
 
Olisihan se varmasti kiva tietää toki mieli saattaa muuttua mitä pidemmälle tässä etenee.
 
Meillä mies ei vissiin halua tietää, itselläni 50/50 😅 tällä hetkellä tuntuu että ei väliä (vahva tyttöolo) mutta kun sen aika koittaa niin varmaan uteliaisuus nostaa päätään 🤣🧡
 
Edellisitä tahdoimme tietää. Tällä kertaa mietiskelin jos ei mutta varmaa uteliaisuus voittaa😅
 
Oon ollut varma, etten halua tietää, mutta nyt nt-ultran jälkeen oon kovin koittanut kuvista päätellä, et onko tyttö ja poika/tyttö ja tyttö/poika ja poika.

Katsotaan pitääkö nyt kuitenkin selvittää tämä jo etukäteen. 😅
 
Me halutaan molemmat tietää. 😇 Ja mä ajattelen, että jotenkin kivempi tehdä hankintoja, kun tietää sukupuolen. 🤭😁
 
Mekin varmaan jälleen kysytään asiaa, edellisistäkin on haluttu tietää. Vaikkei sukupuoli toki lapsesta sen kummempaa kerrokaan, jotain se kuitenkin itselle konkretisoi, kun tämä odotusaika on niin pitkä ja menettämisenpelko usein vaikuttaa siihen, ettei meinaa uskaltaa ajatella vauvan tuloa ihan konkreettisesti.
 
Kyllä me varmaan halutaan tietää, mutta ei ehkä kerrota juuri kenellekään. Nub-kuvaa ei saatu nt-ultrasta, mutta sellainen kuva kuitenkin, jossa näkyy mun mielestä ihan selvästi poika. Tiedän kyllä, että olisi tosi epätodennäköistä sitä vielä tuossa vaiheessa nähdä, jos mahdollistakaan, mutta poikaolo vahvistettu. :Face With Tears Of Joy: Me ollaan koko ajan puhuttu vauvasta pojan nimellä, joka tosin missään tapauksessa ei ole realistinen oikea nimivaihtoehto.

Sukupuolta en kyllä ole oikeasti miettinyt juuri ollenkaan. Jotenkin tuntuu ihan aidosti yhdentekevältä, kumpi siellä on, kunhan tulisi elävänä. :red-heart:
 
Takaisin
Top