Haluaisitteko tietää vauvan sukupuolen etukäteen?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Rakenneultrassa raskauden puolivälin tienoilla moni saa halutessaan tietää, onko tulossa poika vai tyttö. Haluaisitko sinä tietää vauvan sukupuolen etukäteen?
 
Mulla on sama, itse ehkä haluaisin pitää kerrankin yllätyksenä, mutta mies haluaa tietää. Ja no, onhan siinä puolensa 😄
 
Jos vain NT-ultrassa suostuvat antamaan taas nub-näkymän, niin ehdottomasti lähetän taas kuvan arvioitavaksi.😄 Viime raskaudessa lähetin kahteen eri firmaan ja sain tulokseksi 85% ja 95% todennäköisyydellä se sukupuoli joka sitten syntyikin.☺️
Niin ja toki rakenneultrassa viimeistään haluan tietää.
 
Haluan kyllä tietää 😄 miehen mielipiteen tiiän et haluaa,vaikka ei vielä raskaudedta tiiäkkää. 🙊
 
En millään malta odottaa synnärille asti että saan tietää. Nostan hattua niille jotka malttaa sinne asti odottaa 🥰 rakenneultrassa on selvinnyt sukupuoli paitsi kolmannesta testiin kromosomitutkimukset niin silloin saatiin varma tulos joskus ~14 viikon tienoilla
 
Ei olla vielä puhuttu asiasta yhdessä yhtään, mutta kallistun itse siihen, että haluaisin tietää ☺
 
Halutaan tietää, jotenkin se tekee tulokkaasta "todellisemman".. oon myös harkinnut, että valittaisiin nimi jo valmiiksi kun sukupuoli on tiedossa ja rv:t alkaa olla sopivat. Meillä esikoisen kohdalla nimi valikoitui vasta ennen ristiäisiä, ja tuntui että kutsuttiin ristiäisten jälkeenkin vaan vauvaksi, kun siihen oltiin ehditty siinä tottua. Myös esikoisen näkökulmasta voisi olla kiva, että voisi puhua nimellä tulokkaasta.
 
Miehelleni eka ja minulle kolmas lapsi. Mies haluaa pitää yllärinä ja niin siis teemme. Synnytyksessä viimeistään sit selviää. 🙂
 
Me pidettiin esikoinen yllärinä mun toivomuksesta. 😊 Nyt on mies vaihtunu, ja tää olis miehen eka ja hän haluu tietää ja se ois esikoiselleki kivempi ku tietää kumpi sieltä tulee. Jos vaan tieto etukäteen saadaan, ni varmaan halutaan tietää. 😊
 
Haluan tietää etukäteen, jos vain mahdollista. Nubin avulla edellinen osui oikeaan, varmistus tuli rakenneultrassa. :Grinning Face With Smiling Eyes:
 
Ekasta halusin ehdottomasti tietää ja mies taipui siihen tahtoon. Nyt oon jo suunnitteluvaiheessa koittanut ajatella, että ei selvitetä etukäteen. Siinä koitan pysyä...
Ekalla kerralla sillä sukupuolella tuntui olevan enemmän merkitystä, mutta nyt tuntuu että molempi parempi. Tyttö ois ihana saada, mutta kyllä toinen pojanpallero ois aivan yhtä tervetullut!
 
Jos vain NT-ultrassa suostuvat antamaan taas nub-näkymän, niin ehdottomasti lähetän taas kuvan arvioitavaksi.😄 Viime raskaudessa lähetin kahteen eri firmaan ja sain tulokseksi 85% ja 95% todennäköisyydellä se sukupuoli joka sitten syntyikin.☺️
Niin ja toki rakenneultrassa viimeistään haluan tietää.
Mikä tämä tämmöinen nub-näkymän arviointi firma on?
 
Me halutaan tietää, mutta en tiedä kerrotaanko muille asiasta. Kaksi viimeisistäkin raskauksista selvitettiin, mutta ei kerrottu kenellekään eikä edes kerrottu että tiedettiin. Päätetään varmaan siinä kohtaa kun selviää sukupuoli että kerrotaanko muille ennen synnytystä.
 
Mikä tämä tämmöinen nub-näkymän arviointi firma on?
Näistä kahdesta kysyin:



Monesti toisilla on aivan selkeitä tyttö/poika nubeja, mutta tämä oma oli vaikea, kun mun mielestä oli ”siltä väliltä”.😄
 
Takaisin
Top