Haluaisitteko tietää vauvan sukupuolen etukäteen?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Rakenneultrassa raskauden puolivälin tienoilla moni saa halutessaan tietää, onko tulossa poika vai tyttö. Haluaisitko sinä tietää vauvan sukupuolen etukäteen?
 
En ole myös varma, mutta luultavasti. Onneksi sitä vielä kerkeää miettiä tässä matkan varrella.
 
Periaatteessa joo mutta toisaalta ei. En jotenkin osaa odottaa sinne h-hetkeen vaan se tieto mahdollistaa erilaiset hankinnat. Toisaalta taas yllätys on aina yllätys.
 
Halutaan, kysyin myös mieheltä ja hän vastasi että tietysti halutaan tietää etukäteen :Grinning Face:
 
Olen kahden vaiheella, kuten moni muukin täällä näyttäisi olevan! Keksin molempiin hyviä ja huonoja puolia. Tällä hetkellä jos pitäisi päättä niin varmaan haluaisin tietää. Tässä on vielä monta monta viikkoa aikaa miettiä!:tears:
 
Meillä ennestään tyttö ja poika, ja mietin että olisipa ihanaa kokea se yllätys, kun synnytyksessä saa tietää sukupuolen! Ollaan näistä kahdesta haluttu rakennultrassa tietää:)
 
Luultavasti halutaan. Koen, että nimen miettiminen on vaikeaa ja sitä helpottaisi se, että saisi tietää etukäteen.
 
Joo, ehdottomasti! Oon kauhee suunnitteleen ja miettiin etukäteen, en malttaisi jättää ylläriksi.
 
En mäkään varmaan oikeasti malttaisi jättää rakenneultrassa tuota tietoa saamatta, jos se saatavilla olisi! Luulen, että mieheni haluaa tietää :)
 
Mä tässä jännilen pääsenkö suoraan niptiin, kun 40v tulee täyteen 13+2, terkka koittaa selvitellä riittääkö se et on niinä päivinä se täynnä kun aika samoilla viikoilla on nt. Siinä sais varmasti tietää sukupuolenkin sit.
 
Kyllä varmaan selvitellään etukäteen. Helpompi pyöritellä nimiä mielessä :)
 
Kyllä mä haluaisin käytännön syistä saada tietää sukupuolen jo raskauden aikana :smiling-eyes:
 
Jos se selvästi näkyy ja kerrotaan, niin mikä ettei. Viimeksi tieto tuli lapsivesinäytteen yhteydessä ja osaltaan se helpotti mielikuvia kun etukäteen tiesi kumpi tulee. Mutta saisi se olla yllätyskin loppuun saakka, ainakin voisi aloittaa ihan puhtaalta pöydältä tutustumisen :smiling-eyes:
 
Haluaisin, jos suinkin vain näkyy. Esikoisesta emme etukäteen tienneet ja toisesta ultraaja totesi että "tämän varmempaa tyttöä ei voi olla"
 
Kyllä mä haluaisin tästäkin tietää, kuten kahdesta aiemmastakin. Helpottaa se kuitenkin elämää ja valmistautumista aika paljon. Mutta toki jos ei näy tai ole selkeä, niin hyvin voidaan synnärille odottaa. :)
 
Haluamme tietää :) toivottavasti hän sen näyttääkin sitten.
 
Takaisin
Top