Haluaisitteko tietää vauvan sukupuolen etukäteen?

Esikoista odottaessa halusin tietää, tyttö tuli. Nyt monta vuotta ollut aikaa miettiä mitä tekisin jos vielä olisi mahdollisuus kokea raskaus. Ainakin vielä tällä hetkellä ollaan sitä mieltä että ei haluta tietää etukäteen.
 
Ehdottomasti halutaan, niin malttamattomia tietämään kaikki mahdollinen hänestä :smiling face with heart-eyes:
 
EIköhän menkin haluta sukupuoli tietää. Helpompi miettiä esim nimeä sit. Viimeksikin selvitettiin sukupuoli, vaikka sitä vähän mietin eka. Sen verran malttamaton kuitenkin olen :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:
 
Jos sinne asti pääsee niin ehdottomasti, en kyllä malttaisi synnytyssaliin odottaa, vaikka sekin olisi tietenkin hauska kokea.
 
Itse olin vähän kahden vaiheilla, mutta eilen mies otti puheeksi ja sanoi että haluaisi ehdottomasti tietää etukäteen. Luultavasti kallistutaan siis siihen :)
 
Oikeastaan tiedän jo, rv6 näin unta jossa hän kertoi nimensä ja oli niin selkeästi tyttö kuin olla ja voi. Toki hyvinkin tarmokas tyttö.. :D
 
Kyllä mekin luultavasti halutaan tietää etukäteen, mutta ehkä haluttaisiin pitää yllätyksenä muille. :)

Täällä samat ajatukset:) Lähinnä mietityttää saattaisiko jotenkin lipsahtaa muille esim. hankintojen kautta
 
Halutaan tietää ja kerrotaan muillekkin:smiling-eyes: Jokainen tyylillään, mut en jotenki ymmärrä miks joku haluais pitää itsensäkin pimennossa loppuun asti:Smiling Face With Open Mouth
 
Ehdottomasti halutaan tietää. Olen niin malttamaton, että en vois odottaa loppuun asti. Kahdesta aiemmasta myös halusin tietää.
 
Haluttiin tietää ja kysyttiinkin 😊 Aiemmissakin ollaan haluttu tietää, mutta kuopus oli jalat ristissä, mutta olin aivan varma että poika tulee ja niinhän kävikin.
 
Takaisin
Top