Haluaisitteko tietää vauvan sukupuolen etukäteen?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Rakenneultrassa raskauden puolivälin tienoilla moni saa halutessaan tietää, onko tulossa poika vai tyttö. Haluaisitko sinä tietää vauvan sukupuolen etukäteen?
 
Mielelläni otan tiedon vastaan, mikäli hän suostuu itsensä ultrassa näyttämään :Blue Heart::Heavy Black Heart:

Intuitio sanoo poika, mutta mistä sitä tietää :Winking Face:
 
Jotenkin tuntuu että en haluaisi tietää, mutta en usko että pystyn olla kysymättäkään sitten kun ollaan siinä hetkessä :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
 
Olisi kyllä ihana saada tietää, lisäksi esikoisen kohdalla tilattiin netistä semmoinen sukupuolitesti, ihan leikkimielellä ja se ainankin osui oikeeseen joten varmaan näin tälläkin kerralla :Smiling Face With Open Mouth
 
Olisi kyllä ihana saada tietää, lisäksi esikoisen kohdalla tilattiin netistä semmoinen sukupuolitesti, ihan leikkimielellä ja se ainankin osui oikeeseen joten varmaan näin tälläkin kerralla :Smiling Face With Open Mouth

Oho, en oo kuullutkaan tällaisesta
 
Kaikki kolme oon halunnut tietää enkä usko että tälläkään kertaa maltan jättää yllätykseksi:Grinning Face With Smiling Eyes:
 
En halua. Ekassa raskausessa mies olisi halunnut tietää. Mutta yhdessäkään ultrassa ei hoitaja/lääkäri pystynyt sanomaan mitään kun meidän herra ei suostunut vehkeitä näyttämään. Itsellä oli kyllä erittäin vahva tunne pojasta ja taasen tällä kertaa tytöstä. Kokoajan poksahtelee vaan tytön nimiä mieleen.
 
En halua. Ekassa raskausessa mies olisi halunnut tietää. Mutta yhdessäkään ultrassa ei hoitaja/lääkäri pystynyt sanomaan mitään kun meidän herra ei suostunut vehkeitä näyttämään. Itsellä oli kyllä erittäin vahva tunne pojasta ja taasen tällä kertaa tytöstä. Kokoajan poksahtelee vaan tytön nimiä mieleen.

Mulla kmyös on semmonen erityinen omituisen vahva tunne pojasta, pelkkiä pojan nimiä vain mielessä. Mieskin oli joskus muinoin ollut baarissa jossa joku paikallinen shamaani tuli lukemaan kädestä ja se oli ennustanut yhtä lasta joka on poika (kaikki muut "ennustukset" on täyttynyt!), mutta saas nähdä. Minun suku on hyvin tyttövoittoinen, miehen puolellakin paljon poikia, joilla myös pelkkiä tyttöjä.
Myöhään keskenmenneessä mulla oli erityisen vahva tunne tytöstä, poika ei edes ollut vaihtoehto, sukupuoli tosin jäi silloin vielä selvittämättä, joten en tiedä osuiko tunne oikeaan.
 
Ei haluta tietää :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Esikoisen kohdallakaan ei haluttu, joten oli niin jännä arvuutella raskauden edetessä kumpi tulee.
 
Ollaan yleensä oltu vähän kahden vaiheilla. Sukupuolella ei sinänsä ole meille mitään väliä ja käytetään paljon aika neutraalin värisiä vauvanvaatteita jne. Toisaalta on mukava yllättyä, mutta toisaalta uteliaisuus on aika kova. Katsotaan siis tilanteen mukaan.
 
Takaisin
Top