Haluaisitteko tietää vauvan sukupuolen etukäteen?

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Rakenneultrassa raskauden puolivälin tienoilla moni saa halutessaan tietää, onko tulossa poika vai tyttö. Haluaisitko sinä tietää vauvan sukupuolen etukäteen?
 
Haluaisin ehdottomasti tietää. Ei siksi, että sillä olisi väliä, vaan koska haluan muutenkin tietää asioista mahdollisimman paljon, heti kun tieto on saatavilla.
 
Me ollaan pohdittu tätä miehen kanssa ja tultu siihen tulokseen että ei haluta tietää etukäteen saa nähä muuttuuko mieli vielä ennen ultraa.
 
Ikäni vuoksi teetämme NIPT-seulan ja siinä saa halutessaan tietää myös sukupuolen. Haluamme tietää sukupuolen.
 
Ekasta selvitettiin sukupuoli ja toisesta ei. Tästä en osaa vielä sanoa, että halutaanko tietää vai ei. onneksi siihen on vielä aikaa niin voi rauhassa miettiä.
 
Kun olemme aiemmin keskustelleet aiheesta, olen sanonut etten halua kertoa muille sukupuolta ennen syntymää. Mies totesi tähän, että eihän meidän itsekään tarvitse tietää sitä etukäteen, ja minusta hänen ajatelmansa kuulostaa mukavalta.
 
Ei haluta tietää. Oon niin vanhanaikanen ja esikoista odottaessa jo olin varma etten halua tietää vaikka arvasinkin sukupuolen jo aika alkuvaiheessa :)
 
Ikäni vuoksi teetämme NIPT-seulan ja siinä saa halutessaan tietää myös sukupuolen. Haluamme tietää sukupuolen.

Hei Pallas, täälläkin 39 v odottaja ja pakko myöntää että hieman mietityttää se yhdistelmäseula tai siis ne iän tuomat riskit poikkevuuksiin.. Suositteliko teille jokin tuota NIPT seulaa nimenomaan? Ihan oikeastaan uusi juttu minulle.

Mutta otsikon kysymykseen.. Kyllähän sitä ei malttais olla ottamatta selvää.
 
Hei Pallas, täälläkin 39 v odottaja ja pakko myöntää että hieman mietityttää se yhdistelmäseula tai siis ne iän tuomat riskit poikkevuuksiin.. Suositteliko teille jokin tuota NIPT seulaa nimenomaan? Ihan oikeastaan uusi juttu minulle.

Eipä sitä oikeastaan kukaan suositellut, itse päätimme jo ennen yrittämistä että seulat tehdään, myös tää omakustanteinen NIPT. Jonkinverran tuosta seulasta tiedettiin, kun ollaan molemmat terveydenhuollossa töissä. Mä oon siis 38v ja mies mua 10v vanhempi.
 
Eipä sitä oikeastaan kukaan suositellut, itse päätimme jo ennen yrittämistä että seulat tehdään, myös tää omakustanteinen NIPT. Jonkinverran tuosta seulasta tiedettiin, kun ollaan molemmat terveydenhuollossa töissä. Mä oon siis 38v ja mies mua 10v vanhempi.

Okei kiitos, pitääpä perehtyä näihin vaihtoehtoihin.
 
Haluaisin ehdottomasti tietää. Ei siksi, että sillä olisi väliä, vaan koska haluan muutenkin tietää asioista mahdollisimman paljon, heti kun tieto on saatavilla.

Sama juttu Beaming Face With Smiling Eyes

Mitään toivetta tai oloa mihinkään suuntaan ei ollut esikoisesta eikä tästäkään. Mielenkiinnolla odotan.
 
Takaisin
Top