Haluaisitteko tietää vauvan sukupuolen etukäteen?

Joo ehdottomasti haluan tietää, vaikkei sillä ole kauheasti merkitystä, ja ei mitään noloja jenkki gender reveal juttuja vaan kerrotaan sitten sukulaisille kun itsekin tiedetään.
Vielä jännitän että pysyyköhän pieni mukana.
 
Onhan se kiva tietää. Veikkaan tyttöä kun voin niin kovin huonosti nyt...
 
Halutaan kyllä tietää. Viimeksi pidettiin salaisuutena muilta, mutta ei tällä kertaa kyllä pidetä..kerrotaan heti muillekin :)
 
Joka kerta olen halunnut tietää, eikä tämäkään kerta ole kyllä poikkeus. Isovanhemmille ollaan sukupuoli kerrottu etukäteen, mutta muut ovat saaneet aina odottaa siihen, että tyyppi tulee maailmaan Beaming Face With Smiling Eyes
 
Ekasta selvitettiin, tilasta ei. Tästä en osaa vielä sanoa miten tehdään.
 
Puhuttiin miehen kanssa ja kyllä, halutaan tietää! :) Anoppi ainoastaa ilmoitti, että haluaa tietää vasta syntymän jälkeen Beaming Face With Smiling Eyes
 
Me ei haluttu tietää esikoiselta. Kirjattiin se jopa papereihin.. Mutta jouduin ylimääräiseen ultraan kun liikkeet loppui myrkytyksen alkaessa. Lääkäri möläytti sukupuolen, olin yksin siinä. Totesin vaan että en missään nimessä olisi halunnut tietää. Lääkäri totesi takaisin että unohda sitten koko juttu.
En pystynyt ja oli pakko kertoa miehelle kun tuli sairaalaan katsomaan. Totesi että toivoinkin tyttöä, minä taas luulin että toivoo poikaa kun ei asiasta oltu edes puhuttu.
Tämän osalta tiedän että jo että mies toivoo toista tyttöä, anoppi tottakai syystä tai toisesta poikaa. Todennäköisesti taas toivotaan että kaikki ultrassa olisi hyvin, sukupuolen tiedolla ei merkitystä meille. Katsotaan sitten kun aika on.
 
Minä olen tiennyt molemmissa raskauksissa heti alussa kumpi on tulossa, olen vaan vahvasti tiennyt. Nyt on myös vahva tunne kumpi on tulossa. Esikoisesta ja kuopuksesta mies kysyi ultrassa sukupuolen, itse olisin unohtanut. Nyt mietin alkuun, etten haluaisi tietää, koska molemmat jo on ja yllätys olisi kiva pitää syntymään asti. Sitten toisaalta mietin, että kun itsellä on niin vahva tunne siitä kumpi on tulossa, ja jos sitten tuleekin iso yllätys synnytyksen jälkeen, että mitenkähän pää sitten kääntyy... Onneksi on vielä aikaa miettiä....
 
Toisaalta olis ihana odottaa synnytykseen, mutta jotenkin ei vaan malttamattomana pysty.Beaming Face With Smiling Eyes
Toisaalta ollut kiva just kaikkien hankintojen kannalta, että tietää kumpi tulossa. Vaikka koskaan oo ihan 100%sesti uskaltanut luottaa.
 
Meillä sillä ei oikeastaan ole väliä. Ei meinata valmistella vaatteita, lasten huonetta ym. sukupuolen mukaan. Mutta nimen pohtimisen kantilta olisi kiva tietää jo aiemmin, niin ei tarvitsisi sitä sitten paineilla synnytyksen jälkeen. Pojan nimi on aikalailla jo mielessä, mutta tytölle ei meinata keksiä nimeä sitten ollenkaan.
 
Halutaan ehdottomasti tietää Jotenkin sitten saa olan takaa alkaa hommaamaan kaikkea, siis tyttömäisempää tai poikamaisempaa vaatetta ym. juttuja.
 
Meillä sillä ei oikeastaan ole väliä. Ei meinata valmistella vaatteita, lasten huonetta ym. sukupuolen mukaan. Mutta nimen pohtimisen kantilta olisi kiva tietää jo aiemmin, niin ei tarvitsisi sitä sitten paineilla synnytyksen jälkeen. Pojan nimi on aikalailla jo mielessä, mutta tytölle ei meinata keksiä nimeä sitten ollenkaan.

Edit. Kuulema puoliso haluaakin pitää sukupuolen mieluusti yllätyksenä. Siispä jäämme odottamaan kesää.
 
En muista olenko jo maininnut, mutta meillä on jo sukupuoli tiedossa. NIPT:ssä sai valita haluaako tietää sukupuolen ja halusimme. Jotenkin tuntuu konkreettisemmalta kun esikoisesta tietää sukupuolen. Jos meillä olisi lapsia jo ennestään, siinä tapauksessa voitaisiin jättääkin yllätykseksi.
 
Mä haluan tietää. En siksi, että sillä olisi väliä, vaan koska en tykkää yllätyksistä. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Ja muutenkin haluan tietää mahdollisimman paljon, mahdollisimman ajoissa.
 
Halutaan tietää. Itse pystyn luomaan paremman suhteen vauvaan jo odotus aikana, jos tiedän sukupuolen.

Kyllä mekin halutaan tietää etukäteen, minä ainakin halkeaisin pelkästä jännityksestä. Itsestäkin tuntuu, että helpompi varmastikkin luoda suhdetta vauvaan, kun tietää etukäteen kumpi tulossa. Ja kiva nimeäkin sitten miettiä ajoissa. Tytölle etunimi olisi jo tiedossa, mutta pojalle ei oikein ole vielä löytynyt tiettyä.
 
Takaisin
Top