Haluaisitteko tietää vauvan sukupuolen etukäteen?

Haluan tietää. Suvun kaikki lapset poikia joten tavallaan tyttö olisi kiva, mutta oikeasti sukupuolella ei kyllä ole mitään väliä. :Heartpink
 
Kyllä halutaan tietää. :happy: Minusta helpompaa myös vaatteiden ym. kannalta niin ei tarvi neutraaleja värejä vaan valita. Ja onha se muutenki ihanaa tietää sitten kun aika koittaa.:Heartred
 
Eiköhän haluta tietää, kuten esikoisenkin kohdalla. Meillä se liittyy nimiasioihin jollain tapaa. Otan itse eniten "paineita" mieleisen ja hyvän nimen valitsemisesta, joten auttaa, kun saa joitain kuukausia lisäaikaa rajata pohdinnat vain tiettyihin nimiin.
 
Oon niin kärsimätön luonne, että ehdottomasti haluan tietää heti kun mahdollista. Hämmästyn kyllä, jos on tyttö, kun miehen suvussa ollaan niin hyviä tekemään poikia. Miehen sedälläkin on niitä kahdeksan. Beaming Face With Smiling Eyes
 
Haluan tietää, ja todennäköisesti teetetään NIPT minun iän takia, joten saadaan tietää ajoissa sukupuolikin. Kivempi miettiä nimiä sitten. Meillä on hyvin tyttövoittoista ollut suvussa (minullakin 2 tyttöä aiemmasta liitosta), joten jännä nähdä, kuinka käy nyt.
(tuntuu jotenkin oudolta ajatella tämmöisiä vielä, kun olen vielä hyvin epäuskoinen tätä raskautta kohtaan)
 
Sama juttu kuin @Pii83 , jos en saa julkiselta niin teetän sitten yksityisellä NIPT:n. Haluan tietää sukupuolen vaikka kumpikin vaihtoehto ovat ihan yhtä tervetulleita. Jos kyseessä ei olisi ensimmäinen lapsi, voisin ehkä pitääkin yllätyksenä. Tässä tapauksessa haluan jo valmistautua lapsen tulevaan sukupuoleen.
 
Halutaan kyllä, vaikka mitään väliä sukupuolella ei ole. Jotenkin helpompi tehdä hankintoja kun tietää parhaimmillaan jo että minkä nimiselle pienelle hankinnat on tulossa. Beating Heart
 
Ei missään nimessä, eihän siinä oo mitään yllätystä sitten ihana kun kaikki veikkailee mahan muodon ja ruokavalioni perusteella kumpi tulee... Toistaiseksi tämä kolmas raskaus ei ole antanut selviä merkkejä
 
Haluaisin tietysti tietää, mutta aion sanoa ultrassa ettei saa kertoa! Maltoin ekastakin odottaa synnytykseen asti joten ehkä tämänkin kanssa se onnistuu.
 
Kyllä ehdottomasti haluamme mieheni kanssa tietää ja luulen, että lapsemmekaan eivät malta odottaa, että kuulevat saavatko pikkusiskon vai veljen Beating Heart
 
Samoin täällä, halutaan tietää :) meilläkin lähinnä tuo nimiasia, että helpompi ennakkoon jo alkaa vähän miettiä ja esikoiselle mukava myös kertoa ennen syntymää.
 
Kyllä se varmaan kysytään rakenneultrassa, saa tiedon joululahjaksi :DD
 
Halutaan tietää! Molemmat todellakin yhtä tervetulleita jännittävää kuulla kumpi! Gender reveal partya kans mietittiin, tuo kakku idea oli tosi kiva!
 
Kyllä halutaan, haluan päästä ostamaan vaatteita ja tarvikkeita ilman että pitäisi olla neutraaleja Beaming Face With Smiling Eyes joulukuun lopulla selviää Baby Light Skin Tone
 
Kyllä halutaan tietää. Sukupuolella ei sinällään ole mitään väliä, mutta onhan se mukava tietää ennakkoon.
 
Halutaan tietää. Itsellä on vahva poika-fiilis, joten olisi se hullunkurista synnyttääkin tyttö. Samalla saisi isommille sisaruksille kertoa tuleeko pikkuveli vai -sisko.
 
Halutaan tietää. Todella vahva tyttöfiilis ollut kokoajan, mutta nt-ultra ja nyt nub-arvio puhuu kyllä pojan puolesta Beaming Face With Smiling Eyes mutta ihana kun pääsee ostamaan kaikkea hempeän vaaleansinistä Beating HeartBeating Heart
 
Puoliso haluaa ehdottomasti, itselleni ei väliä saako sitä tietää etukäteen. Varmaankin kysytään niin on helpompi miettiä sopivia nimiä jo raskausaikana.
 
Takaisin
Top