Haluaisitteko tietää vauvan sukupuolen etukäteen?

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Rakenneultrassa raskauden puolivälin tienoilla moni saa halutessaan tietää, onko tulossa poika vai tyttö. Haluaisitko sinä tietää vauvan sukupuolen etukäteen?
 
Halutaan joo ja todennäköisesti saadaankin koska tehdään taustan ja iän vuoksi NIPT. Toisaalta yllärikin olisi ihana, mutta en varmaan pysty olemaan kysymättä.
 
Haluaisin minäkin tietää. Vaikka ei sillä sukupuolella mitään merkitystä olekaan, niin jollain tavalla se vähän konkretisoi sitä että sieltä on ihan oikea ihminen tulossa :p

Lisäksi, jos saataisiin tietää että on tyttö tulossa, niin voisin hyvällä omallatunnolla alkaa ompelemaan ja neulomaan ihania pieniä, tyttömäisiäkin vaatteita (sormet syyhyää jo). Kun taas jos olisi poika tulossa, niin en saa samanlaista oikeutusta alkaa tehtailemaan uusia vaatteita, kun kaapissa on kaikki esikoisen (pojan) vaatteet vielä tallella :hilarious:
 
Todella haluan! Tää on aina jännittäny jotenki eniten tää homma, en pystyis kestää synnytykseen saakka. Ja jotenki oon sellanen, että mun täytyy aina saada rauhassa varautua henkisesti niin olis kyllä kidutusta olla tietämättä.
 
Haluan! Ihan vaan jo sen takiakin, että on helpompi ostella vaatteita, kun kaiken ei ole pakko olla neutraalia. Meillä 2 poikaa ennestään niin varmasti ostelisin tytölle ihan erilaisia vaatteita. :grin
 
Haluan tietää! Samoja fiiliksiä kuin Gekolla, että konkretisoi sitä tulevaa tyyppiä.

Salaa haaveilen myös pienimuotoisista gender reveal juhlista, jossa kakun sisus kertoisi läheisille vauvan sukupuolen :hilarious:. Miehen mielestä turhaa hömpötystä :grin.
 
Ultraaja voi kertoa sukupuolen jos sen sattuu näkemään. Varta vasten ei tarvitse kurkkia, kumpi siellä on. Miehestäni en tiedä, haluaako hän tietää.
 
Haluan tietää! Samoja fiiliksiä kuin Gekolla, että konkretisoi sitä tulevaa tyyppiä.

Salaa haaveilen myös pienimuotoisista gender reveal juhlista, jossa kakun sisus kertoisi läheisille vauvan sukupuolen :hilarious:. Miehen mielestä turhaa hömpötystä :grin.

Mä oon jo vähän suunnitellut gender revealia. Oon miettinyt, et meijän pojat vois ampua oikeen väristä konfettia ilmaan tai sitten avattais iso pahvilaatikko, missä olis ilmapalloja. Sitä en osaa päättää haluanko itellenikin tän gender revealin yllärinä ja annetaan jonkun muun järkkää. :happy:
 
Mä oon jo vähän suunnitellut gender revealia. Oon miettinyt, et meijän pojat vois ampua oikeen väristä konfettia ilmaan tai sitten avattais iso pahvilaatikko, missä olis ilmapalloja. Sitä en osaa päättää haluanko itellenikin tän gender revealin yllärinä ja annetaan jonkun muun järkkää. :happy:

Yksi tuttu oli pyytänyt ultraajaa kirjoittamaan sukupuolen lapulle ja lappu kirjekuoreen, ja antoivat sitten kirjekuoren Juhlamaailman tms. työntekijälle, joka täytti sitten ison ilmapallon sopivan värisellä konfetilla ja glitterillä. Oli kuulemma kiva yllättyä itsekin kun poksauttivat ilmapallon, mutta konfettia ja glitteriä oli kuulemma sen jälkeen aivan joka paikassa ja nurkassa, siivous ei ollut niin kivaa :laughing002

Me ei olla ainakaan toistaiseksi mitään vastaavaa "suurta paljastusta" suunniteltu, mutta voihan tässä mieli vielä muuttua matkan aikana :)
 
Yksi tuttu oli pyytänyt ultraajaa kirjoittamaan sukupuolen lapulle ja lappu kirjekuoreen, ja antoivat sitten kirjekuoren Juhlamaailman tms. työntekijälle, joka täytti sitten ison ilmapallon sopivan värisellä konfetilla ja glitterillä. Oli kuulemma kiva yllättyä itsekin kun poksauttivat ilmapallon, mutta konfettia ja glitteriä oli kuulemma sen jälkeen aivan joka paikassa ja nurkassa, siivous ei ollut niin kivaa :laughing002

Me ei olla ainakaan toistaiseksi mitään vastaavaa "suurta paljastusta" suunniteltu, mutta voihan tässä mieli vielä muuttua matkan aikana :)

No siis tämähän tässä onkin paha. Jos olis kesä niin vois tehä ulkona, mutta osuu talvelle tämä paljastus niin täytyy ehkä vielä suunnitella. :grin
 
Esikoisesta haluttiin tietää, ja se konkretisoi itselle kans tulevaa tyyppiä, kuten Gekkokin sanoi:happy:
Tälläkin kertaa varmaankin halutaan tietää kumpi tulee, jos vain suostuu näyttämään:happy:
 
Viimeksi olin ihan varma että on poika jo ennen ultraa ja niinhän se oli. Mielellään nytkin haluaisin tietää, vaikka ei sinänsä tietenkään väliä kumpi. Mustakin tekee konkreettisemmaksi.
 
Aina olen kysynyt ja kyllä täytyy tästäkin kysyä, jos niin pitkälle päästään :rolleyes:
 
Halutaan tietää niinkuin viimeksikin. Eihän sillä sukupuolella oli väliä, mutta konkretisoi odotusta. Ja tietää sitten, että pistetäänkö meidän neidiltä pieneksi jääneet röyhelöt yms. kiertoon :grin

Viimeksi pidettiin sukupuoli salassa loppuun asti, mutta nyt taidetaan kertoa. Tai en ainakaan kertoisi enää, että itse tiedän :hilarious:
 
Kyllä haluaisin tietää, juurikin siksi, että konkretisoi vauvaa ja helpottaa hankinnoissa.
 
Kyllä kysytään, aiemmatkin on tiedetty tai ainakin saatu vahvat veikkaukset (jotka olleetkin ihan oikein)
 
Haluan. Ja voi olla että tehdään NIPT jolloin saa tietää jo aiemmin.
 
Uskoisin, ettei tälläkään kertaa haluta. Voin ehkä jo luottaa, että synnytän omien tuntemusten perusteella vastakkaisen sukupuolioletetun. Edellisillä kerroilla siis omat tuntemukset menneet juuri päinvastoin tässä.
 
Tämä tulee muuten olemaan vaikea päätös! Eli en tiedä :woot:
 
Mie en tiedä vielä. Miehen mielipide tähän oli, että ei mitään merkitystä. :love7
 
Takaisin
Top