Haluaisitteko tietää vauvan sukupuolen etukäteen?

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Rakenneultrassa raskauden puolivälin tienoilla moni saa halutessaan tietää, onko tulossa poika vai tyttö. Haluaisitko sinä tietää vauvan sukupuolen etukäteen?
 
Haluan tietää! ihailen tavallaan niitä jotka pystyvät pitämään itseään jännityksessä syntymään saakka. Pojista tiesin sukupuolen ja olin veikannut samoin, nyt ei oo mitään fiiliksiä suuntaan eikä toiseen.
 
Haluan tietää! Mulla kyseessä esikoinen niin tuntuu, että haluan tietää kaiken mahdollisen mitä vaan voi!:happy:
 
Mekin halutaan tietää. Tosin en tiedä, että uskonko sitä ”arvioita”, koska tuttaville luvattiin tyttöä ja synnytyksessä kävikin ilmi, että poika tuli. :grin
 
Minä ainakin haluan tietää, kumpi on tulossa ja hyvin samanlaiset fiilikset kuin Annisofialla, haluaisin tietää tulokkaasta jo niin paljon :happy:
 
Mulla oli viime raskaudessa heti alusta lähtien erittäin voimakas tyttö oli ja kun seulat hälytti ja tehtiin nipt, halusin tietää sukupuolen. Veikkaus osui oikeaan. Nyt ei ole mitään hajua mutta kyllä mä ehkä haluaisin tietää jos vaan on jotenkin mahdollista.
 
Me ei meinata kysyä, ei olla aiemminkaan kysytty. Mun mielestä on ihanaa elää siinä jännityksessä loppuun saakka. Synnytyksessäkin tuli ihan uutta potkua kun tajusin, että kohta se viimein selviää. :grin
 
Sekä mies että minä halutaan tietää, etenkin kun on esikoinen kyseessä ja kaikki on niin uutta ja jännää. Ensi viikolla on nt-ultra, ja aion yrittää jo siitä arvailla, jos nub näkyy selvästi :grin Mutta rakenneultrassa sitten toivottavasti viimeistään näkyy.
 
Halutaan tietää. Uteliaita kun ollaan. Ei oikein kumpikaan olo itsellä. Esikoisesta olin ihan varma että on poika, olikin rakenneultrassa tyttö. Samapa tuo minulle oikeastaan on. Toivon että olisi terve ja jos ei ole sitäkään niin siitäkin selvitään.
 
Meille selvisi jo, että kumpi on tulossa :dummy: käytiin yksityisellä ultrassa ja sikiö esitteli paikkojaan hyvinkin avoimesti, että ei siinä näin maallikollakaan ollu tulkintavaikeutta :wink
 
Meille selvisi jo, että kumpi on tulossa :dummy: käytiin yksityisellä ultrassa ja sikiö esitteli paikkojaan hyvinkin avoimesti, että ei siinä näin maallikollakaan ollu tulkintavaikeutta :wink

Mitkä viikot sulla oli kun kävit? Me ollaan menossa 16+1 kun haluun vaan nähdä et kaikki on edelleen ok, mutta jos sukupuoli näkyisi jo tuolloin niin haluun kyllä senkin tietää.
 
Mitkä viikot sulla oli kun kävit? Me ollaan menossa 16+1 kun haluun vaan nähdä et kaikki on edelleen ok, mutta jos sukupuoli näkyisi jo tuolloin niin haluun kyllä senkin tietää.

16+2 taisi olla tuona ultrapäivänä :happy: eli eiköhän teilläkin näy, jos sikiö vaan on vilkkaalla tuulella, eikä esim. vaan nuku pienessä sykerössä läpi ultran :grin
 
Esikoista odotetaan ja molemmat tiesi heti, että pidetään loppuun asti yllätyksenä :happy:Lääkärintarkastuksessa rv19 olisin saattanut vahingossa nähdä sukupuolen, kun ultran ensinäkymä olikin juuri sukukalleuksien kohdalla ja äärimmäisen selkeä kuva, mutta onneksi siinä oli oletettavasti jalkaterä tiellä!
 
Halusin tietää. Mies oli heti raskauden alusta asti sitä mieltä että tyttö sieltä tulee ja vaikkei sukupuolella sinänsä mitään väliä olekaan, pääasia että tulee terve lapsi, niin olin kyllä itse vähän tyttöä toivonut. Olihan se ilo sitten kuulla että pieni tyttö siellä massussa kasvaa ,❤️
 
Takaisin
Top