Haluaisitko kokea sekä tytön, että pojan äitiyden?

En koskaan ajatellut asiaa, kun eihän siihen voi muutenkaan vaikuttaa syntyykö tyttö vai poika. Nyt kun on tyttö ja poika, olen kuitenkin siitä ja molemmista lapsistani kiitollinen; kenties tutustun nyt enemmän miespuolisten sielunelämään poikani kautta.:shy: Minulla on itsellänikin veli ja olihan se lapsena kivaa tutustua veljen kavereihin, muuten ei olisi tullut hengattua poikien kanssa.
 
Minulle ei ollut väliä tuleeko poika vai tyttö, kumpi tahansa perheeseen syntyvä lapsi olisi varmasti yhtä rakastettu. :rolleyes:
Nyt ensimmäinen lapsi vaikuttaisi olevan poika ja minulle se on täysin ok. :)
Mies toivoi kyllä enemmän poikaa, mutta varmasti rakastaisi myös tyttöä. Salaa ehkä hieman odotin tyttöä, mutta oma aavistus piti kutinsa, enkä ollut lainkaan pettynyt. Ei haittaa, vaikka muutkin lapset olisi poikia, mutta kyllä sitä jollain tasolla ehkä toivoisi vielä toisen lapsen olevan tyttö, sillä tiedetään, ettei meille montaa lasta tule syntymään mun sairauden takia ja sen vuoksi, kun lapsensaanti on kohdallamme osoittautunut haastavaksi.
Ei kuitenkaan nähdä et sillä sukupuolella olisi mitenkään väliä, lapsi kuin lapsi ja tervettä sellaista tietysti itse toivoisi. :)
 
Mulla on esikoinen tuloillaan ja itselleni tärkeintä on vain kokea äitiys. Ei ole sukupuolesta mitään toiveita (vaikka poikaa kaikki veikkaa, en tiedä miksi o_O). Voi olla, että jää ainoaksi tämä lapsi, mutta tietenkin voi mieli vielä muuttua.
 
Kyllä haluan ehdottomasti kokea ja yritys on tuottamassa hedelmää. Olemme kokeneet tärkeäksi yrittää saada molemmat sukupuolet. On vahva tunne, että jotakin jäisi tässä elämässä kokematta jos emme saisi molempia. En voisi luopua ajatuksesta/yrityksestä saada molemmat. Kun yritämme seuraavaa lasta, on minulla jo toive sillekin varalle. Haluaisin ehdottomasti vielä toisen tytön :Heartred Aika näyttää kuinka käy :happy:

Muoks. En toki oleta, että kaikki ymmärtävät näitä ajatuksiamme, mutta näin nämä asiat meillä vain ovat. Luonto sen lopulta päättää kohdallamme, emme siis lähtisi valikoimaan sukupuolta tieteen avulla. Parempi että kroppa päättää mikä siittiö on se voittaja, jos siihen on mahdollisuus.
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top