Haluaisin kokeilla imeä miestä..?

J

Joni

Vieras
Elikkä olen 30 vuotias mies.
Minulla on ollut noin 5 vuotta haluja miehiä kohtaan.
Miehet eivät muuten minua kiinnosta, kun vaan pelkkä muna.
Ja haluaisin imeä toisen miehen paljasta penistä. Enkä tiädä uskallanko.
Leimaudunko homoksi?
Kannattaako vaan unohtaa?
Miten pystyn unohtaa?
 
Hei Joni,

kiitos, kun jaoit fantasiasi tänne palstalle.

Mietit sitä, uskallatko toteuttaa tätä munan imemisen fantasiaa. On totta, että se on askel, joka voisi johtaa jonnekin mielenkiintoiseen seksuaalisuutesi suhteen tai sitten kokeiltuasi toteaisit, että munan imeminen on hauskaa vain fantasian tasolla.

Mietit myös homoksi leimautumista ja sitä, mitä ihmiset ajattelevat. Kysyit leimaudutko homoksi, jos imet munia. Se on paljolti kiinni siitä, minkälaisia kavereita sinulla on.

Ehkäpä sinua auttaa ajatus siitä, että homo- ja heteroseksuaalisuuden tiukat "karsinat" ovat kehitetty vasta muutaman viimeisten sadan vuoden sisällä. Seksuaalisuuden moninaisuus on jotain muuta kuin ne sanat, millä kunakin aikana lähdemme seksuaalisuutta karsinoimaan. Jos ihminen ei halua identifioitua homoksi tai biseksuaaliksi, minusta siihen ei ole mitään pakottavaa tarvetta. Pidä kiinni siitä, mikä haluat olla. Anna myös fantasioitesi kukkia, sillä ne ovat osa sinua!

Ps. Tylsänä seksi-ihmisenä joudun muistuttamaan (kun mainitsit paljaan munan imemisen), että tietyt sukupuolitaudit voivat tarttua suuseksissä siemennesteen kautta.
 
Takaisin
Top