Haluaako joku myydä 2014 äitiyspakkauksen?

Mama Bear

Oman äänensä löytänyt
Hei!
Piipahdan tuolta lokakuisten puolelta tänne hetkeksi :) Asun ulkomailla Amerikassa, ja esikoislapsemme syntyy täällä lokakuussa. Koska asun pysyvästi ulkomailla, en kuulu kelan piiriin enkä siis myöskään saa äitiyspakkausta.

Olisiko täällä ketään sellaista, joka olisi halukas myymään omansa? Maksaisin pakkauksesta sen saman summan minkä Kela antaa rahana, eli 140 euroa, sekä postituskulut. Olen Suomessa kesäkuun, joten sen vuoksi haluaisin ostaa pakkauksen äidiltä jonka LA on omaani aikaisemmin - olisi niin paljon helpompaa saada pakkaus kesäkuun aikana kun olen Suomessa, jolloin ei tarvitsisi huolehtia sisällön saamisesta Amerikkaan kun se kulkisi mukana matkalaukussa.

Jos kiinnostuneita myyjiä on, laittakaa viestiä tänne tai YVnä! Oleskelen Suomessa Lahden seudulla, joten nouto Lahti-Helsinki suunnalta onnistuu myös helposti.
 
Oletko kokeillu jo Facebookin ryhmissä kysellä? Siellä on tullu vastaan muutamia, jotka ei pakkausta aio ottaa, joten sitä kautta vois löytyä joku. :)

Sent from my GT-P7500 using Tapatalk 2
 
Kiitos vinkistä! Olen tiedustellut juu, ja meidän lokakuisten ryhmässä onkin pari jotka ovat todennäköisesti halukkaita myymään omansa - en ole muissa Facebook ryhmissä jäsenenä. Halusin kysäistä täällä elo/syyskuisten ryhmässä, koska helpointa olisi jos saisin sen kesäkuun aikana kun olen itse Suomessa (asun siis ulkomailla) ja lokakuisten kohdalla on siinä ja siinä ehtiikö pakkaus tulla ajoissa.
 
Noi ryhmät taitaa olla aika pitkälti salattuja, mut ehkä ylläpitäjän kautta vois laittaa niihin kyselyä? Ja onhan siellä noita yleisiäki, kuten vauva 2014, tms. Toivottavasti saat pakkauksen! :)

Sent from my GT-P7500 using Tapatalk 2
 
Takaisin
Top