Totta kai testasin synnytysjakkaraa! [:D] Näytti aika vaatimattomalta eikä mulla kyllä kovin korkeat odotukset ollut sen suhteen, mutta tuntui sitten kuitenkin yllättävän mukavalta. Meillä tosiaan oli se valmennus synnytyssalissa, niin samalla näki mitä kaikkea siellä on (esim. eri kokoisia jumppapalloja ja 120 senttinen runkopatjasänky, missä voi välillä huilia tai saa siinä synnyttääkin). Amme vähän kiinnostaisi, ainakin avautumisvaiheessa, mutta vain yhdessä salissa on amme.
Mä oon nyt pari päivää pyöritellyt mielessä tuota, että vaikka päästäisiinkin Haikaranpesään synnyttämään, niin ei välttämättä saada sitä perhehuonetta ja nyt meinaa pakokauhu iskeä. Oon jotenkin koko ajan ajatellut, että me mennään sinne miehen kanssa yhdessä ja yhdessä opetellaan vauvanhoitoa ja ollaan ne ensimmäiset päivät ja nyt musta tuntuu, että mä en mitenkään selviä yksin siitä. Mulle kuitenkin mies on tosi vahva tuki ja turva ja haluaisin kokea synnytyksen ja ne ekat päivät hänen kanssaan yhdessä, uutta elämää ihmetellen.