Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oon lähdössä ensi viikolla reissuun, ja ajattelin että jos menkat ei sielläkään ala, ja kierto menee yli 50 päivään, varaan ajan gynelle kun palaan. On mennyt ihan hyvin rahaa tässä kierrossa ovistesteihin, kun oon nyt päälle kolme viikkoa lähinnä digitesteillä tilannetta seuraillut, ja nyt viikon ajan oon muutamia raskaustestejäkin tehnyt. Mutta lomallahan sitä rahaa vaan menee enemmän 
Voi ei, mäkin oon edelleen samassa jamassa! KP25 takana eikä oviksesta tietoakaan, testejä vaan kuluu...Hei onpas rauhoittavaa kuulla @Eldis , kiva kun jaat lääkärin terveisiä! Tuntuu kyllä välillä niin mystiseltä tää naisen kehon toiminta ja ihmeeltä ylipäänsä, että terveitä lapsia syntyy! Ja kivaa myöskin että @Heipsy saitte nyt ajan alkusyksyyn. Pidetään peukkuja että ei tartte edes mennä sinne, mutta varmasti helpottavaa kun on etappi edessä!
Täällä kp 41, ei menkkoja, ei plussaa ovistestissä, eikä mitään tietoa että missä vaihetta kiertoa mennäänOon lähdössä ensi viikolla reissuun, ja ajattelin että jos menkat ei sielläkään ala, ja kierto menee yli 50 päivään, varaan ajan gynelle kun palaan. On mennyt ihan hyvin rahaa tässä kierrossa ovistesteihin, kun oon nyt päälle kolme viikkoa lähinnä digitesteillä tilannetta seuraillut, ja nyt viikon ajan oon muutamia raskaustestejäkin tehnyt. Mutta lomallahan sitä rahaa vaan menee enemmän
![]()
Mä yritystä aloittaessa mietin että kumpi tulee halvemmaksi, digitestit vai toi CB monitori johon ostetaan testejä sit erikseen, ja laskin että jos menee yli 3 kiertoa, tulee monitori halvemmaksi, niin ostin sen. Tässä yli vuoden jälkeen oli sitten valitettavasti oikea päätös...
Mutta on ne testit siihenkin ihan sikakalliita
Toivon mukaan se kierto sieltä joskus vaihtuisi seuraavaan, mutta hyvä jos reissun jälkeen pääsee gynelle!
). Mutta noita elokuun festareita kanssa oon itse odottanut kovasti, ja ollaan tyttöjen bileporukalla liikkeellä, niin en kyllä ihan nollalinjalla haluaisi olla, ellei tosiaan raskaudesta olisi jo merkkejä testissä.
Eilen just pohdin illalla, et kuinka tympeää olisi, jos yrittäminen taas siirtyisi tämän takia.