Haalea positiivinen,olenko raskaana?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja nanna11
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

nanna11

Vasta-alkaja
Hei kaikki:)
Nyt kaipailisin apuja tai kokemuksianne haaleasta plussasta.
Menkkojeni olisi pitänyt alkaa perjantaina,tein lauantaina testin,johon tuli haalea viiva ja toinen viiva oli tosi tumma. Kyllä sen positiivisen tuloksen näki ihan hyvin siitä.Mutta esikoiseni kohalla tuli niin tummat viivat heti ja viime kesänä myös tuli heti 2niin tummaa viivaa mutta se kesäinen meni sitten kesken 6vkolla:(
Tein tänään vielä toisen testin (joka oli nyt erimerkkinen) ja jälleen siihen tuli haalea positiivinen.
Kun netistä laskin laskurilla niin laskettu aikani pitäs olla 20.8 ja positiivinen tulos olisi luettavissa 12.12 että voisiko olla vain niin että liian aikasin tein nämä testit? meinaan ku kesäinen vielä niin hyvin muistissa et vähän pelottaa :( :( ku kuitenki yritetty toista.
Kiitos jo etukäteen Teille!!

Eikö tuo nyt kuulostais siltä, että olet raskaana? Jos kerta positiivinen tulos on ihan luettavissa kuitenkin vaikka vaalea olisikin. Ja kahdella testillä. Ootko seuraillut sun oviksia? Kun vaikka sen laskurin mukaan positiivinen tulos olis vasta huomenna luettavissa, niin voihan olla, ettei sulla ole ollut ovis siinä tasan puolivälissä kiertoa, vaan aikaisemmin ja sen takia näkyy jo nyt. Tai sitten tuo laskuri on laskenut vähän niin kuin varman päälle -tuloksen...

Mulla on aina niin selkeät ovisoireet, että tiedän aika tarkkaan, koska munasolu on irtoamassa. Olen myös ihan testien kanssa varmistanut epäilyni oikeiksi. Ja mulla ei läheskään aina ole tasan puolivälissä kiertoa se ovis. Välillä vähän ennen ja välillä vähän jälkeen puolivälin.

Mulla on myös käsitys, että positiivinen tulos on positiivinen, vaikka se oliskin vaan hailakka. Ehkäpä se siitä tummuu ajan myötä, kun ne hcg (vaimitänenytoli) hormonit vahvistuu kropassa?

Mulla on takana 2 raskautumista (tosin vain toinen johtanut lapsen syntymään), ja molempien kohdalla kanssa ne molemmat viivat piirtyi aivan heti ja täysin tummina siihen...

Jos mitenkään maltat, niin oottele muutama päivä ja tee testi uusiks. Jos et malta, niin soita terveysasemalle ja kysy, että oisko sun mahdollista päästä testiin sinne, kun tuo kesällä koettu keskenmenokin vielä ilmeisesti mielessä kummittelee?

Uskoisin kyllä, että pieniin päin olet. :)

Itselläkin tuli liuskatestiin toisesta viivasta melko haalea, mutta erotettavissa kuitenkin ja toiseen testiin samalla tavalla. Menkat oli vasta päivän tällöin myöhässä. Piti vielä labraankin viedä näyte, kun en millään osannut uskoa todeksi.

Kyllä haalea viivakin on plussa, ei siinä pitäisi olla mitään epäilystä jos testikin on tehty kuukautisten odotetun alkamispäivän jälkeen. Mulla oli myös haalea plussa keväällä ja vasta n. 3 päivän päästä tehdyssä testissä viiva tummui vähän selkeämmäksi. Että paljon onnea sinulle!!
Jos sulla on epävarma olo kuitenkin, niin suosittelen ostamaan sellasen Clearblue digital-testin, siinä lukee ainakin selkeästi, että "raskaana" tai "ei raskaana" ettei tarvi sitten niiden viivojen kanssa pähkäillä. :)

Molemmista lapsista olen saanut vain haaleita plussia, esikoisesta vasta rv 5+ ja tästä kakkosesta rv3+5 =) Kyllä se haamukin on plussa, ei siitä mihinkään pääse! Molemmista olen kyllä itse tehnyt useamman testin, ihan vaan varmistaakseni asian =)

Takaisin