gynelle vai äitiysneuvolaan?

unelma täyttyi

Silmät suurina ihmettelijä
Moi!

Oon nyt rv 4+6. Kävin ennen positiivista tulosta gynellä noin puoli vuotta säännöllisesti (kerta/kk). Söin kahdella kierrolla clomifen-tabletteja, joiden avulla toivottu tuloskin siis saatiin.

Nyt mietinkin kummalleko varaan ajan, gynelle vai äitiysneuvolaan? Pitäisikö gynelle kun sieltä "hoidot" sai alkunsakin vai miten toimin? Onko kenelläkään mitään kokemuksia vastaavasta tilanteesta? Lisäksi vielä huolettaa tuleva Espanjan matkamme joka sijoittuu rv 9-11. Onko turvallista matkustaa lentäen ja olla raskaana ulkomailla?

t. epätietoinen ensiodottaja
 
Ekaksi onnea [:)]
Sitten,riippuu siitä mitä haluut tehtävän.
Eli yleensä noihin kunnallisiin juttuihin ja käynteihin ja neuvolan puolesta juttuihin on eka ultra esim rv 12 tienoilla. Jos haluat varhaseen ultraan niin normi gyne voi sen taas tehdä kyllä, se on normaalisti rv 6-8.
Gynelle mä menisin ja sitten neuvolaa vaan soittelemaan kanssa.

Sitten lentäminen noilla viikoilla ei ole ongelma,syödäkin saa kaikkea mitä normaalistikin raskaana ollessa. Tosin ehkä hiukan varovaisempikin kannattaa olla.

Toivottavasti tästä olis jotain apua edes, itse en oo raskaaksi vielä onnistunut tulemaan ja vastailen kuulemieni ja tietämäti perusteella[:)]
 
Kiitos wastis!
Vastauksesi sai mut jo rauhoittumaan ja selkeytti ajatuksia! [;)]
Soitin tänään ajan gynelle ja se onpi sitten reilun viikon päästä! Pakkaa jänskättään, välillä uppoudun jo ajatusmaailmaan ihan liikaakin kun sitten taas ajattelen että mitä jos raskaus onkin kohdun ulkopuolinen jne jne. Nyt vaan pitäis yrittää pitää ajatukset kasassa ja jatkaa päivän touhuja ilman murehtimista!
 
Niin ja vielä wastis! Toivottavasti teitä onnistaa pian!
Mekin yritettiin reilu kaksi vuotta ja nyt kun vihdoin ja viimein positiivinen tulos tuli niin olin aivan ihmeissäni, sillä melkein jo toivo oli tuossa ajassa mennyt! Mutta toisin kuitenkin kävi..! Onnea yrityksiin [;)]
 
Takaisin
Top