Greippimehu

Nostan tätä... Onkohan siinä greipissä mikä "vaikuttaja-aine"? Kun meidän pikkukaupungin Prismassakaan ei ollut greippimehua, niin ostin verigreippi mehua. Mahtaakohan piisata?
 
Minä join!

Join päivittäin, ihan vaan siksi ettei se maku ollut hullumpi. Hinta oli ehkä järkympi.

Tärppäs aika hetipian, mutten osaa sitä kyllä tuon mehun juomiseen yhdistää/ usko, että siitä olisi ollut apua :)
 
Ketju muistutti minuakin tästä kikka konstista. :grin 2011 join greippimehua ja plussa tuli, meni kyllä kesken, mutta taas olisi plussa toiveissa, joten pitääkin lähteä mehu ostoksille. :hungry:
 
Oltii reilu puolvuotta oltu yritetty ja sit aloin juomaa greippi mehuu menkoist ovulaatioo ja tärppäsi :) en sit tiedä et oliko mehulla osuutta asiaan :wink
 
Meidän kaupasta ei greippi mehua sellaisenaan löytynyt, mutta kai ihan greipin syöminen auttaa yhtälailla jos on auttaakseen? :)
 
Itse en tykännyt noista kaupan valmiista greippimehuista. Niissä on melkein jokaisessa myös melko pieni prosentti sitä itse greippiä. Niinpä yrityksen kestäessä päätin kokeilla puristaa joka päivä 1-2 greippiä mehuksi. Kaavin vielä reilusti hedelmälihaa mukaan ja joskus söin greipin ihan siltään. En tiedä, oliko niissä jotain taikaa vaiko vain sattumaa mutta siinä kierrossa plussasin, kun greippiä aloin käyttämään! :Heartred
 
Mä join kahden kierron ajan greippimehua ja omalta osalta kyllä ihan epäonnistunut yritys. Ei tullut tärppiä kun vasta kolmen kuukauden päästä tuosta kun parissa kierrossa join mehua + tuli jossain määrin kiusallisena sivuoireena runsastunut valkovuoto. Mulla muutenkin se aika runsasta, mutta runsastui vielä reippaasti sillon kun tuota mehua join, sai olla koko ajan vaihtamassa alkkareita tai pikkuhousunsuojia, eli tosi epämiellyttävää. Greipin maku kyllä sinänsä hyvä, mutta jätin tuon valkovuotohommelin takia kahteen kiertoon kokeilun.
 
Mä join God Morgon merkin Red Grapefruit mehua ja heti tärppäsi :D oviksen tunsi hyvin ja limat lisääntyi. Toimii, ainakin itse koin niin!
 
Mä join esikoista ja kuopusta yrittäessä. Ei siitä ainakaan haittaa ollut!! :) esikoinen tärppäsi vuoden yrityksen jälkeen ekasta greippimehukierrosta (varmaan stressittömyys oli suurempi syy) ja kuopus nappasi matkaan yk 3.
 
Nyt on tääki vakuuttunu greippimehusta ja lauantaina noudettavata kauppakassista löytyy yksi! :D
 
Ootteko juonu greippimehua koko kierron ajan vai ovikseen asti? Oon nyt tässä kierrossa ottanu greippimehun käyttöön mutten oo loppukierrosta enää niin säännöllisesti juonu. Jos tässä kierrossa ei tärppää niin pitää koittaa ens kierrossa juoda säännöllisemmin. :)


Muoks. Plussa tuli toisesta (säännöllisemmästä) greippimehu kierrosta
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top