galluppia, tyttö vai poika tuntemuksia.

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja myrsky
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on alkanut tulla epävarma olo asian suhteen.Alkuun olin sata varma tytöstä mut nyt jostain pompahti kiva pojan nimi,ihan kamalan kiva ja nyt se jumputtaa tuolla takaraivossa ja oon alkanut miettiä josko kuitenkin pieni poika oliski tulossa......[:D]
 
Olispa se rakenne ultra jo!!!!
Mä olin gynellä viime to ja pikkasen ultras muttei suostunut alkaa mitään arvailee vaikka siitä haarovälin kohdalta myös "kuvasi"...en mä kyllä mitään siinä nähnyt sillo,mut olikin vanha ja huono kone....
 
Ensin olin aivan varma, että poika tulee. Miehellä on 4 veljeä eikä yhtään siskoa, joten pakkohan sen on poika olla!
Koko pienen ikäni oon kuitenkin ajatellut, että ensimmäinen lapsi on tyttö ja nyt toivon tyttöä niin paljon, että oon ehkä alkanut kehittää "tyttöoireita".
Oksensin kuitenkin jatkuvasti 3 kuukautta, naama kukkii ja makea on alkanut maistua vähän liiankin hyvin. Eihän nämä mitään tieteellisesti todistettuja ole, mutta on vaan sellainen tyttökutina. Eikä mulle sitä linea negraakaan eli "poikaviivaa" ilmestynyt[;)]

Mun isällä on myös ärsyttävä tapa "tietää" lapsen sukupuoli katsomalla odottavaa naista ja hänkin on sanonut, että tyttö tulee. Saa nyt nähdä sitten. Tosin vaatteiden takia saisi tyttö tulla, kun olen saanut jo monta kassillista lastenvaatteita, jotka on 5-vuotiaan siskoni vanhoja ja ne on kyllä häiritsevän punaisia pojalle vaikka en mikään ahdasmielinen pukeutumisen suhteen olekaan[:D]

Terve lapsi se tärkeintä kuitenkin on ja varmasti innostus poikaakin kohtaan syttyy, jos sieltä poika on tulossa[:)]
 
heipsan!!

Tänne kirjottelin jo joskus alkuraskauden aikana sillon kun mulla ei ollu vielä tyttö tai poika oloo [:)]
Mulla sitten näitten vanhankansan sanontojen mukaan että kun tekee mieli suolasta enempi ois poika ja jos makeeta on tyttö no munhan on tehny suolata mieli enempi koko raskaus ajan makeeta en voinu syöny pahoinvoinnin aikaan ollenkaan!!
Sitten tää että jos maha kasvaa eteenpäin eikä takaapäin huomaa että on raskaana on poika jos levenee on tyttö no mulla kasvaa suoraan eteen eikä takaapäin huomaa et oisin raskaana joten senkin mukaan sitten poika!! No oli mulla kyllä tyttöönki viittavia oireita kuten toi naaman ja selän kukkiminen ja yhessä vaiheessa kokopäivän kestävä kuvotus..

Mutta sitten noin kuukausi sitten rv 16 oltiin ruokapyödässä syömässä ruokaa kun yhtäkkiä tokasin vaan että tiettekö mitä mulla on ihan semmonen olo että tää pieni tulokas on poika Se tunne tuli vaan ihan yhtäkkiä jostain puun takaa ja siitä asti mulla on ollu vahva tunne että tulokas on poika.. PArina yönä ennen rakenneultraa näin unta kumminki että siellä sanotaa että tulokas on tyttö , mutta eilen rakenneultrassa mun vaistot osottautu oikeeksi ja meille on tulossa se POIKA!! [:D]
Jos se kätilö ois sanonu että tyttö on tulossa niin en varmaan ois uskonu sitä koska oli niin vahva poika tunne!!
 
Murskasit Haniliini mun tyttökuvitelmat täysin[:D] No ei vaan, hankala noihin uskomuksiin on muutenkin nojautua.

Sentään tuo sormustesti lupaili mulle silti sitä tyttöä vielä [;)]
 
Mulla edelleen se tyttöolo. Ja se ultra ku ei eilen sanonu mitään niin silti jäi tyttö olo. Tosin mulle on kyl hyvin himmeä linea negra ilmestyny viimesen viikon aikana, mutta selvästi havaittavissa. Ja nyt on itseasiassa moni kaverini ja tuttuni puhunu siitä et rakenne ultrassa on sukupuoli jäänyt pimeän peittoon niin aina tulokas on ollut tyttö. Pojat taasen ovat tosiaan vehkeitään hyvin auliisti esitelleet jokaisella, joka on halunnu tietää ja jotka ovat pojan sitten saaneetkin. Mutta tuotapa ei tiedä varmasti kuitenkaan.
 
Hassua. Mä oon ollut koko ajan ihan saletti, että tyyppi matkassa on poika. [:)] En osaa perustella: se on ollut vain se fiilis. Sitten yksi työkaveri viime viikon ma kysyi, että joko mä tiedän kumpi. Sanoin, että en, mut veikkaus on. Hän sanoi, että hänellä on kanssa. Kysyin kumpaa veikkaa: sanoi tyttöä, koska "sä hehkut" [:D] Hän on kuulemma ollut kahden pojan odotusaikana näpyllä ja "eihehkeenä" : lääkäri perustellut mieshormonilla.. en tiiä.. Sanontahan sanoo, että "poika saa naisen hehkumaan ja tyttö vie kauneuden".. kumpi sit totta. Makeaa himottaa, mut alussa oli selkeesti enemmän suolasen himo. Mahan muodosta ei voi vielä (onneksi [:D]) sanoa mitään. Mutta... mähän kävin viime ti ylimääräsessä ultrassa yksityisellä, kun neuvolasta kehotettiin meneen lääkäriin: kumma paine alavatsalla. Kaikki oli ONNEKSI hyvin, mutta lääkäri vastasi mun "näkeekö kumpi se on" kysymykseen, että hänestä se näytti tytöltä.. Ei (tietenkään) enää suostunut esittelemään itseään kun koetimme juurikin tuota syynätä.. [8D] Mutt 25.3 on uusi mahdollisuus: oikea rakenneultra.

Meille mieheni kanssa tuo asia on "ihan sama": kumpi vain on toivottu, odotettu ja rakastettu.. mutta olisihan se kiva tietää.. [;)] Olin ke-su Englannissa ja koska mun oli IHAN pakko shopata pienelle jotain, niin uskoin lääkäriä.. mulla on über vaaleanpunainen hauska paita ja myssy teksteillä.. sääliksi käy poikaa, jos sellaiseksi osoittautuu.. [:D]!

ja peeäs: sormustesti KAAAUAN sitten lupasi mulle aina poikaa (tehty kolmesti), sykkeet olleet kummallakin kerralla 140-145, mikä viittaa poikaan? Mut nää on niin näitä.. ei vaan voi tietää.. [:D]
 
Mun tyttöoloni on vaihtunut voimakkaaseen poikaoloon[:D]Ja oon ihan pihalla jo[;)]
 
täällä edelleen tyttö fiilikset....
vaikka monet väittävät mun vatsanseudun näyttävän poikamasulta [:)]
Samaa rataa tämä raskaus menee kun tyttöjäkin odottaessa..joten ihme on jos poika onkin[;)]
Yritetään kuitenkin saada utrasa varmistusta epäilylle[:)]
 
Neuvolassa ihan terkkariltakin utelin onko hänellä mitään kantaa esim. masun mallin tai sykkeiden perusteella arveltuna lapsen sukupuolesta.
Siihen vanhempi jo useita raskauksia nähneenä terkkarina täti tuumasi, että oli joskus pitänyt itse galluppia asiasta eikä silloin tullut mitään selkeää varmuutta näiden asioiden perusteella[8|]
Joten vaikea se on vauvan sukupuolta vain arvailla[8D]
 
 
Minä olin aina aiemmin kuvitellut, että sitten kun joskus oon raskaana, mulla olis tosi selkeä tyttö- tai poikaolo. Vaan eipä ollut, enkä edes unia oo kummastakaan vieläkään nähnyt. Olin jo vähän pettynyt siihen, etten aavistakaan mitään [:D] Himpun verran enemmän oli ehkä tyttö-olo, mutta aavistusta ja toivettakin on aika vaikea erottaa toisistaan [:)] 
 
Toissapäivänä meillä oli sitten se rakenneultra ja kovasti tytöltä meidän pikkuinen vaikuttaisi. (Syke onkin ollut koko ajan noin 160, eli siitä pikkuisen verran tyttöä kyllä salaa veikkailin...) Ja noista muista vanhan kansan ennustuksista tuo makean maistuminen kyllä taisi sitten pitää paikkansa; aiemmin oon ollut suolaisen perään, mutta nyt on maistunut jäätelö ja hedelmäkarkit, mistä taas en oo koskaan oikein perustanut [:)]
 
On kyllä huippua, kun on tuo ultra onnellisesti takana nyt. Kun on näin pitkälle selvitty, niin ihan pikkuhiljaa osaa alkaa edes hetkittäin luottamaan siihen että kaikki voi oikeasti mennä hyvin. Tämmöinen huolehtija kun on, niin on kyllä ollut aika hankalaa... jospa se tästä nyt, kun vielä pikkuinen täällä potkiskeleekin ja ilmoittelee itsestään [:)]
 
Mulla on ihan selvä tyttötunne ollut alusta asti. Sain viimeksi neuvolasta synnytyksen esitietolomakkeen ja siihen pitäisi keksiä pojallekin hätäkasteen varalta joku nimi eikä minulla tule mieleen yhtäkään. :D Kahdessa aiemmassa on kuitenkin ollut nimivaihtoehdot molempia varten, nyt taitaa mahd. poika jäädä nimettömäksi. Niin ja ennestään minulla on kaksi poikaa ja silloin on ollut kyllä poikafiilis, ei tosin niin vahvana kuin tämä tyttöfiilis nyt.
 
Täällä kans on ollut niin vahva tyttötunne alusta asti - ja kaikilla muillakin mun ympärillä, kunnes...
 
näin unta että olin rakenneultrassa ja siellä sanottiin että poika se on. unessakaan en tahtonut millään uskoa että mites nyt näin kävikään.. tosin väliä asialla ei ole kun ensimmäistä odotetaan niin pihalla tuun oleen anyways. [:-]
 
en paljon uniin perusta, mutta nyt kävi niin että näin samoihin aikoihin toisen unen jossa mieheni sisko saikin myös vauvan elokuussa, juuri ennen minua. ja muistan vaan valittaneeni että miksi et kertonut johon hän sitten sanoi ettei ole tiennyt... viime viikolla sitten selvisi että se sisko odottaakin lasta elokuulle, eikä ollut saanut varmaa tietoa ennenkun pari viikkoa sitten... (tämä miehen sisko asustaa siis edelleen tansaniassa eli pissimistikut, np-ultrat ja neuvolat on täysin vieraita käsityksia)
hmm... eli ota sitten selvää... ennustaja eukko musta on varmaan tullut[8D] nyt jää nähtäväksi toteutuuko myös sukupuoli uni [;)]
 
Minulla on ollut alusta asti "tyttötunne". Ehkä siitä syystä, että meidän molempien sisarusparvissa on akkavalta. Tänään jo kolmas "ulkopuolinen" totesi, että poika sieltä tulee, vaikkei minun mahaa ole "kukaan nähnyt" edellisistä. - Vielä toistaiseksi niin hyvin on pysynyt paidan alla piilossa.
 
Jos "vanhankansan" merkit näppyineen pitää paikkansa, niin poika tämä on, sillä minun iho on parempi kuin "miesmuistiin".. Minulta on kyselty, että kumpaa toivot. - Pystyykö kukaan sanomaan pelkästään toisen sukupuolen ilman, että samaan hengenvetoon lisää "mutta loppujen lopuksi ei mitään väliä, pääasia, että on terve"? Minäkään en pysty - lisäsin jopa, että "tuli kumpi vaan, palauttamaan ei pysty".
 
Mieheni on nähnyt jo muutama vuosi sitten "enneunen", jossa ajelee poikansa kanssa autolla. - Liekö toiveunia vai mitä, mutta mielenkiinnolla ja innolla alkusyksyä odotellaan joka tapauksessa. Pääasia, että on toista sukupuolta.
 
..eikä minun "tyttötunne" ole edelleenkään poistunut, vaikka 1-4 olenkin "häviöllä".
 
en muista kuka kirjoitti niistä sykkeistä.. mutta mulla oli aina neuvolassa 142-147 ja rakenne ultrassa oli sitten se 142 luulin kokoajan että tulee poika mutta tyttö siellä kuitenkin on.. eli noi sykkeet ei mulla ainakaan pitäny paikkaansa..
 
Ehkä viimeinen hetki laittaa tuntemuksista juttua. Rakenneultra on nimittäin klo13 tänään-jännää.

Näin tästä vauvelista poikaunen n. vkolla 10. Olen aiemmista lapsista nähnyt tietyllä tavalla merkityksellisen tuntuiset unet ennen syntymää ja sukupuoli on pitänyt aina paikkansa, siis kolme kertaa, silti odottaessa en ole uskaltanut kertoa aavistuksia kuin lähipiirille. Siis taaskaan en ole olleenkaan varma onko uneni toiveita (sitten molempia olisi kaksi) vai "todellisia" aavistuksia[:D]

Ennen emme ole sukupuolta uä:ssä halunneet tietää, mutta ajattelimme että nyt saa selvitä jos selviää[:)]

Tärkeintä on että lapsi olisi terve. Sukupuolella ei lopulta ole hiveästi merkitystä; ainakin meillä tytöt ovat rämäpäisiä ja poika kaikkein ajattelevin ja hellin[;)]
 
4 yötä ultraan ja poika olo vahvistunut[:D]
olenkohan ihan pihalla tuntemuksillani....
 
Kyllä nyt taisi mennä "enne"uneni mönkään[8D], nimittäin ultraäänen tekijä epäili vahvasti tyttöä eikä niinkään poikaa. Eli vissiin tyttö on tulossa, vaikka olo on kuten poikaa odottaisi.

Ihana oli nähdä terve virkeä masulainen [:D]
 
Itsellä oli enimmäkseen tyttötuntemuksia ja välillä poikatuntemuksia. Nyt pysyvät kyllä poikatuntemuksissa kun kysyttiin ultrassa että kumpi mahtaisi olla [:)]
 
Mä ajattelen vauvaa tyttönä koko ajan. [:)] Mutta kun rupean ajattelemaan asiaa niin ei mulla mitään erityisiä tuntemuksia ole että kumpi sieltä tulee.. vielä reilu viikko niin ehkä saa tietää [:D]
 
Takaisin
Top