Hassua. Mä oon ollut koko ajan ihan saletti, että tyyppi matkassa on poika. [:)] En osaa perustella: se on ollut vain se fiilis. Sitten yksi työkaveri viime viikon ma kysyi, että joko mä tiedän kumpi. Sanoin, että en, mut veikkaus on. Hän sanoi, että hänellä on kanssa. Kysyin kumpaa veikkaa: sanoi tyttöä, koska "sä hehkut" [:D] Hän on kuulemma ollut kahden pojan odotusaikana näpyllä ja "eihehkeenä" : lääkäri perustellut mieshormonilla.. en tiiä.. Sanontahan sanoo, että "poika saa naisen hehkumaan ja tyttö vie kauneuden".. kumpi sit totta. Makeaa himottaa, mut alussa oli selkeesti enemmän suolasen himo. Mahan muodosta ei voi vielä (onneksi [:D]) sanoa mitään. Mutta... mähän kävin viime ti ylimääräsessä ultrassa yksityisellä, kun neuvolasta kehotettiin meneen lääkäriin: kumma paine alavatsalla. Kaikki oli ONNEKSI hyvin, mutta lääkäri vastasi mun "näkeekö kumpi se on" kysymykseen, että hänestä se näytti tytöltä.. Ei (tietenkään) enää suostunut esittelemään itseään kun koetimme juurikin tuota syynätä.. [8D] Mutt 25.3 on uusi mahdollisuus: oikea rakenneultra.
Meille mieheni kanssa tuo asia on "ihan sama": kumpi vain on toivottu, odotettu ja rakastettu.. mutta olisihan se kiva tietää.. [;)] Olin ke-su Englannissa ja koska mun oli IHAN pakko shopata pienelle jotain, niin uskoin lääkäriä.. mulla on über vaaleanpunainen hauska paita ja myssy teksteillä.. sääliksi käy poikaa, jos sellaiseksi osoittautuu.. [:D]!
ja peeäs: sormustesti KAAAUAN sitten lupasi mulle aina poikaa (tehty kolmesti), sykkeet olleet kummallakin kerralla 140-145, mikä viittaa poikaan? Mut nää on niin näitä.. ei vaan voi tietää.. [:D]