galluppia, tyttö vai poika tuntemuksia.

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja myrsky
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

myrsky

Näppärä viestien naputtelija
Hei mamuskat tänne voitaisiin alkaa listaamaan tuntemuksia siitä, että onko tyttö vai poika fiilikset.
Entäpä sydämensykkeiden tiheys, masun muoto tai muu vahvaa fiilistä herättävä tuntemus tulokkan sukupuolesta [:D]
Katsotaan sitten kuinka monella osuu oikeaan tuntemukset [;)]
 
Mulla toi sydämen syke on veikkauksen aihe.On osunut kaikista 7:stä aiemmasta oikeeseen ja itse asiassa vaan näistä ekoista kuulluista sykkeistä voin jotain aavistella.Eli nyt syke ollut molemmat ekat kerrat yli 170 krt/min ja tyttöä kyllä veikkaan[:)]Edellisistä tosiaan kaikista tytöistä ollut ekat sykkeet korkeat ja molemmista pojista matalat[:)]Loppuraskaudesta kaikkien sykkeet ollut tasaisesti 140-150 krt/min joten silloin ei enää mitään pääteltävää[:)]
Mut näillä eväin veikkaan kuudetta tyttöä[:)]
 
En oo vielä kuullut sydän ääniä siten että ois kerrottu paljonko ne on minuutissa,(vain silloin kuulin ne kun olin munuaisiani tutkituttamassa ,sain kuulla ne kaupanpäällisiksi)
Mutta veikkaisin pahoista oloista-(aamusta iltaan kesto olo) Tyttöä.[:D]
 
Veikkaisin ja toivoisin tyttöä[:D]. Vaik terveyshän se pääasia kuitenki on. Poika kun jo ennestään niin olis kiva ssada sitä toistakin laatua.

Se miksi ajattelen tytöksi: 1. Poikaa odottaessani minua vain vähän etoi, nyt olen oksentanut yli 8vk putkeen. 2. poikaa odottaessani ihoni oli sileä ja siisti koko ajan. Nyt on 1 finni jatkuvasti naamassa ja selässä aina muutama. 3. Ennen poikani odotusta äitilleni oli ennustaja sanonut, että ensin siellä vaihdetaan sormuksia sitten sinne tulee poika. Ja niin kävi! aatelkaas meidän sormuksissa luki 13.1.03 ja pojan laskettua aikaa laskettiin kuukautisista, jotka alkoivat 14.1.03!!! Mies on onneksi nyt vaihtunut parenpaan mutta nyt samainen ennustaja oli sanonut jo vuosi sitten, että siellä aletaan rakentamaan taloa ja sitten sinne tulee tyttö!!! Äiti oli kiven kovaa väittänyt, että eihän ne nyt rakentamaan ala ku ovat juuri muuttaneet!! Mutta ennustaja oli pysynyt tiukkana. Ja nyt totuus on se, että talopaketti tulee kesäkuun alussa ja heinäelokuun vaihteessa syntyy TYTTÖ? tai poika[:D]. Ei kuitenkaan voi jotenkin uskoa noihin ennustajiin[8|]
 
Ja siis äiti on paljastanu nämä asiat mulle vasta sitten kun ne on jo olleet todellisuutta, että en ole voinut niihin mitenkään itse vaikuttaa.
 
Tuntuu että on tyttö tulossa, mutta näen jatkuvasti unta että kaksi tyttöä [:D] on tulossa. Ultra vasta 16.3 silloin tiedän onko yksi vai näenkö unessa tulevaa :)
 
minulla on melko vahva tyttö olo. En tiedä mistä se johtuu, mutta koko odotuksen ajan on ollut tosi vahva fiilis. Pahoinvointia minulla ei varsinaisesti ole ollut joten siitä ei voi mitään päätellä, mutta naama kukkii tasaiseen tahtiin ja niinhän sitä sanotaan että tytär vie äitinsä kauneuden [;)] jännityksellä sitten odottelen kumpi tulee...mies kuitenkin haluaa vahvasti poikaa, mikä ei liene yllätys [:D]

muoks. niin ja siis ekan kerran kun neuvolassa kuunneltiin sykkeet, ne oli 160krt/min [:)]
 
Täälä myös on vahvat tyttö fiilikset...oireilen samalla lailla kun kahta tytärtäni odottaessa, naama kukkii, jatkuva kuvotus, masu lähtee leviämään juuri samalla lailla kylkiä myöten....ja nuo sykkeet on sitä 160-170 luokkaa. Ollaan kyllä miehen kanssa sovittu että yritetään seuraavassa ultrassa kuikuilla lapsen sukupuolta [:D]
 
Hmm, meillä oli pikkuisella syke 160 kun eka kerta kuultiin ne.
Mutta siltikin mulla on koko ajan tunne että sieltä tulla tupsahtaa poika.
Oon nähny untaki suloisesta pikkupojasta,jolle toki oli raukalle jouduttu laittaa pinkki röyhelöasu kun tultiin laitokselta kotiin.Näin siis mun unessa, mutta kyllä sillä pippeli oli jalkovälissä[:D]
Toki systeri sanoi samaa että jokaisen tytön kohdalla sillä on ollu tunne että poika tulee ja silti on kaikki ollu tyttöjä.
Me ollaan mietitty että jos ite huomataan kumpaako sukupuolta se on niin sitten huomataan.
Mulla on itellä ollu aina mieles että haluun tyttöjä,mutta kun tulin raskaaksi,niin mielessä on vaan pyöriny poika.
Saa nähdä nyt sitten kumpiko sieltä tuleekaan
 
Mulla on ollu tunne et tulee poika, tätä nyt sitten tukis toi syke juttu syke oli 127 ultrassa. Mutta nyt mulla ei oo ollu vähäänaikaan enää minkäänlaisia tuntemuksia enää et kumpi tuo on. Enkä oo uniakaa nähny...
 
Mulla on tosi vahvat poikatuntemukset, ja en tiedä yhtään mistä johtuu kun on kuitenkin ensimmäinen raskaus, niin ei voi verrata aikaisempiin tuntemuksiin.. Meinaan koko ajan puhuakin vaan pikku-herrasta=) Terve lapsi on pääasia, mutta miehen kanssa kun ollaan asiasta puhuttu niin hänellä on ehkä enemmän poikatoiveita ja minulla tyttö:)
 
Mulla ei oikein oo vielä tyttö tai poika oloo!! [:)] Saa nähä koska se ilmaantuu!! Sydänääniä emme ole kertaakaan vielä kuulleet sillä ekassa neuvolassa ne ei kuulunu ja ultrissa niitä ei sanottu mulle että kuinka monta kertaa sydän lyö minuutissa, joten sykkeittenkään perusteella en voi vielä sanoo..
Jouluna äitini ja iso-siskoni sano että niillä on tunne että meille tulee poika ja sitten on se sanonta että jos tekee mieli enemmän suolasta on poika ja jos makeeta on tyttö! Tämä piti paikkansa äitilläni ku odotti meitä tyttöjä  ja kaverillani joka sai tytön kesäkuussa niitten teki hirveenä mieli makeeta raskauden aikana, mutta mä oon taas ollut suolasen perään joten tämän mukaan olisi sitten poika [:D] Ennen raskautta näin kolmesti unta myös missä meillä oli poika vauva!!

Mutta kumminki vauvan vaateosastolla eksyn aina kattoon enemmän tytön vaatteita kun pojan ja nyt eilen puhuin äitini kanssa ja se kerto että se oli töissä sanonu kaverillensa että heidi ja tyttö!!  [:D] Ja mullaki namaa ja selkä kukkinu ku murkku ikäsellä ja aluks pahoinvointi/ kuvotus kesti koko päivän..

Joten saa nyt sit nähdä kumpaa tässä odotellaan!! MEille on ihan sama kumpi sieltä tulee kunha olisi terve pieni!! Emme ole vielä miehen kanssa päättäneet halutaanko rakenne ultrassa tietää sukupuoli!!
 
jos toi mitä heisku sanoit makean ja suolasen suhteen pitää "tieteellisesti" paikkansa ni meille tulee sit senkin puolesta tyttö [:D] Nyt varsinkin kun eka kolmannes on takana ja ne vähäiset kuvotukset on kadonneet, mun tekee ihan älyttömästi mieli makeeta! [:o] yleensä suklaata, mutta eilen iski kamala irtokarkin tuska ja pakkohan niitä irtokarkkeja olis sitten käydä ostamassa ja melkein koko pussillisen olen jo tuhonnut [:o] Sama juttu on kyllä "roska"ruoan suhteen...pizzaa tekee tosi usein mieli...lempitäytteet mulla on kinkku, ananas, kebab ja pepperoni [8|]

muoks. kauhulla odotan miten iso tiitiäisestä kasvaa, nyt varsinkin kun sain serkultani viime vuoden vauva-lehtiä lainaan ja niissä monesti puhutaan siitä kuinka äidin sokerin syönti kasvattaa vauvan isokokoiseksi [&:]
olis helpompi olla omantuntonsa kanssa jos ei tekis nuita makeita ja rasvaisia ruokia mieli yhtään [:D]
 
Heipsis kaikille!
Isäntä on täällä ihan varma että poika tulee [:D] mutta jos tuleekin tyttö (niinkuin tuntemukset mulla on) niin se kuulemma saa sit kaikkee ns. poikien leluja eli pikkuautoja, moottoripyöräjuttuja jne [:D]
Itse kyllä olen sanonu että ihan sama kumpaa sukupuolta on kunhan on noin pääpiirteittäin terve.
 
kaikissa unissa minulla on poika vauva, ja äitinikin on nähny unia jossa saan pojan. papusesta puhuessa tulee aina sanottua sitä pojaks vaikkei mitään tietoa siitä ole. [:)]

Äitini teki minulle ranteen päältä neulan ja langan kanssa jonkin sortin ennustuksen, sen mukaan saan kaksi poikaa ja yhden tytön, tuossa samaisessa järjestyksessä! saas nähdä pitääkö ennustus paikkaansa, minulle taas on ihan sama kumpi sieltä tulee. Toisaalta olisi ihana päästä ompelemaan kaikkia prinsessa härpäkkeitä jos vaan tyttö siellä olisi! [:D]
 
Meillä molemmilla on ollu alusta saakka tunne, että tyttö tulee. Toissapäivänä neuvolassa hoitsu katto miun naamaa ja sanoi että "tyttöö taidat tehdä, kun naama on ruvennu kukkimaan.." Eli tosiaan pärstä kukkii, ennen raskautta ei juuri näppyjä ollu.
 
Mä näin unta jossa oltiin ultrassa ja niin selkeet tytön "vehkeet"nähtiin että[:D]S[:D]aa nyt sit nähdä....
 
Mulla ei ole mitää tuntemuksia kumpi olis.. [&o]
Koko pienen ikäni oon ajatellut että ensimmäinen lapseni tulee olemaan tyttö.
Mieheni äiti näki enneunen että poika tulee. Mies odottaa tietysti poikaa [:D]
Minulla on tullut selkään finnejä mutta naama on parempi, pahoinvointia ei ole ollut paljoa, vähä iltaisin..
Maha on kasvanut, en osaa sanoa että miten ja mihin suuntaan [:D] sykkeistä ei ole tietoa!!! ja jos himoihin on uskominen niin mieleni tekee koko ajan salmiakkia, eli makeaa? vaikka salmiakkihan on hiukan suolaista makeaa??? HEHEH.. joo taidanpa odotella ihan ultraan asti. Jostain syystä haluan sen kuitenkin kysyä jos se selkeästi näkyy..

Minulle ei ole väliä kumpi sieltä tulee, kunhan tulee [;)] <3
 
ALKUPERÄINEN: lemppi
Äitini teki minulle ranteen päältä neulan ja langan kanssa jonkin sortin ennustuksen, sen mukaan saan kaksi poikaa ja yhden tytön, tuossa samaisessa järjestyksessä! saas nähdä pitääkö ennustus paikkaansa, minulle taas on ihan sama kumpi sieltä tulee. Toisaalta olisi ihana päästä ompelemaan kaikkia prinsessa härpäkkeitä jos vaan tyttö siellä olisi! [:D]


Tää on siis varmaankin se sama kuin sormustestikin.[:)]
Eli pujota ohut lanka tai hius sormuksen tai neulan läpi.
Riiputa tätä tekelettäsi sitten ranteesi päällä. (tai jos on raskaana, voi mennä selimakuulle ja riiputtaa massun päällä)
Jos sormus kieppuu ympyrää tulee tyttö ja jos se heiluu viisarimaisesti on tulokas poika.

Tän "huuhaa" testin mukaan mulle tulee tyttö.[;)]
 
Annmarie: juurikin samainen huuhaa testi!! :D saas nähdä pitääkö ennustus paikkansa. [:D]
 
Ah, niin niistä tuntemuksista...

Olo on ollut ehkä hieman enemmän kuvottava kuin edellisissä raskauksissa, mutta se voi olla että kuvittelen. -?
Ehkä oireet ovat enemmän pojan?
Suurin toive tietenkin on että lapsi on terve.
Tyttö olisi toki kiva, mutta toisaalta olen jo tottunut olemaan ainoa nainen, niin töissä kuin kotonakin...[:D]

Kävin pari vuotta sitten testimielessä ennustajalla. Tämä sanoi aluksi, että sulla on kolme lasta, mihin korjasin että ei pidä paikkaansa.
Hän sanoi että usko pois, kyllä se kolmaskin vielä tulee.
Sitten hän katsoi yksitellen lapset läpi. Kertoi kahden ensimmäisen lapsen sukupuolen ja jopa luonteenpiirteet täysin oikein.
Joko hän oli siis ennustaja tai ajatusten lukija!!![:D]
Kolmannesta sanoi että tämä on sitten tyttö.
-Katsotaan pitääkö ennustus myös kolmannesta paikkansa.[:)]
 
Takaisin
Top