Gallup: oletko kaunis, ruma vai tavis?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mansikkamaito
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
M

mansikkamaito

Vieras
havahduin jokin aika sitten siihen, että minulla on oikeasti kauniita ystäviä :love2! itse olen tavallisen näköinen persjalkainen pullaposki. olen kuitenkin tyytyväinen itseeni & elämääni, tulipahan vain tehtyä tälläinen hassu havainto :grin

Onpa vähän hassu ketju... Mutta taitaapi paljon päivästä riippua - joskus on hetkiä, että tuntee olonsa kauniiksi, joskus tuntuu, että kehtaa lähteä ulos vain joku perunasäkki päässä. :wink

Mutta milloin teistä tuntuu kauneimmalta? Nyt menkkojen aikaan turvonneena ja hormoninäppyläisenä tuntuu ainakin vähemmän hemaisevalta... :disgust

Täytyy kyllä myöntää että vähemmän hemaisevalta täälläkin tuntuu..Hikee pukkaa kuin pienellä sialla,naama on pahoinvoinnista johtuen tavallistakin valkoisempi (mitä nyt välillä posket helahtaa kuumien aaltojen myötä),silmänaluset mustana koska yöt joutuu ravaamaan vessassa.Uutta teini-ikääkin pukkaa,finnejä tuntuu putkahtelevan muutaman tunnin välein aina vain lisää joten selkä ja rintamus on jokseenkin mielenkiintoinen.
Tämä se sitten vissiin on sitä paljon puhuttua raskaushehkua :wink:p:grin

Kyllä silloin kun jaksan laittautua ja löydän sopivat vaatteet kaapista, näytän joskus jopa ihan kauniilta. Peruspäivinä vauvan kanssa ulkonäkö on kuitenkin toissijainen asia ja jos jostain peilistä satun itseni näkemään ja huomaamaan, et tukkakin unohtui tänään kammata, niin näky ei ole ihan paras. Voisin sanoa, et oon aika tavis kuitenkin pääasiassa :)

tavis. ehkä joku ammattimeikkaaja saisi minusta kaunottaren :p
hyvin tyytyväinen olen ulkonäkööni, verrattuna teinvuosiin jolloin oli milloin liian pienet rinnat, milloin liian iso perse tai väärän väriset silmät..

Kaunis :D ei oo mikään itserakas,omakehu haisee homma. Sain justiisa toisen lapsen ja ihan sama oli esikoisen kohdalla...-tunsin itteni hurjan kauniiks! En oo mikään mamma bb-voide mainoksesta vaan...no, luonnonkaunis. Hyi..nyt tuntuu jo et omakehu kärähtää.. en jatka enempää :D

Tavallinen tallaaja.. mut jos vähä laittautuu nii ihan kaunis.. hoikempana olisin vielä kauniimpi. Mut on tota saanu potkia liikoja kosijoita jaloista... et tuskin iha kauhistuskaan olen.

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Tavis.

Ennen raskautta tunsin itseni aina välillä kauniiksikin, mutta nyt raskauden jälkeen on ehkä enemmän ruma olo -hetkiä... finnejä pukkaa, tukka rasvoittuu, naama ja koko kroppa on levinnyt, tukassa ei ole mitään mallia kun mulla oli keesi ennen raskautta ja nyt yritän kasvattaa hiuksia...

Mua saattaisi joku joskus sanoa nätiksi, kun olen laittautunut. Mutta tuskin kauniiksi.
Päässä alkoi pyöriä lausahdus, jonka jo joskus teini-ikäisenä jostain pongasin:

Pretty is never beautiful.

Hei mikä tämä on.. otsikko hämää jokseenkin keskustelua :D

Apua en tiedä uskallanko edes kirjottaa tätä ääneen.. olen kyllä mielestäni sellainen ihminen joka herättää huomiota. Kaunis, en tiedä, mutta ihan sievä kylläkin. Nyt raskauden aikana olen lihonut 20kg niin olo ei luonnollisestikkaan ole kauhean hehkeä, naama on koko ajan hiestä märkänä ja nämä allit.. mistä ne on tullut?? Jännittää jo paljonkohan painoa jää synnytyksen jälkeen.. olen koonnut kaappiini jo läskinpeittovaatteita syksyksi :D

Mutta se on totta että raskauden aikana olen oppinut olemaan armollisempi itselleni. Katselin vanhoja kuvia ja mietin että missä täällä ne läskit olikaan missä niitä ennen näin.

Outo ketju mutta kommentoinpa kumminkin. :) Mä pidän itseäni taviksena, en oo naturellina kovin kummosen näkönen. Meikattuna ja laitettuna musta saa kyllä tosi kauniin. Jos vaan jaksais useammin panostaa ulkonäköön, nyt tuntuu että olen vajonnut tänne äitielämään ja unohtanut itseni aika tehokkaasti.

mjaa-a. riippuu pitkälti päivästä. toki asiaan vaikuttaa sekin, että mies on kehumisen kans laiskistunut ajan kuluessa -110%, mutta en nyt kuvittelisi rumakaan olevani kun edelleen käännytään katsomaan ja vislataan perään sillointällöin :D

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app

Niinpä, ainakin kaikissa minun tapaamisissa ihmisissä on ollut viehättäviä piirteitä! On hirveä harmi, että monet naiset eivät vain niitä hyviä puolia näe peilissä. :sad001 Naisten pitäisi opetella kehumaan itseään, eikä aina vain pyörittämään ikäviä asioita itsestään päässä, niin kuin monet, minä mukaan lukien, tekevät!

Tavis luonnonlapsi tai ainakin 90% ajasta ihan naturel :)

Mutta kyllä se on ulkonäön lisäksi luonne iso tekijä, joka vaikuttaa siihen onko ihminen ruma vai kaunis!

Mitä väliä sillä on onko kaunis, ruma vai tavis? Meikäläinen on kaikkia kolmea samaan aikaan ;)

Minun täytyy sanoa, että minusta on tullut ruma aikuisiän kynnyksellä 24v.. Kasvonpiirteeni ovat tulleet esille ja minun pullea naama( josta pidin kovasti, koska näytin söpöltä sillä silmäni ovat kauniit) ovat valahtneet ja muuttanut muotoan niin etten voi itsekkään sitä käsittää.. ihmeellisen muotoiset kasvot, lättänä otsa, mini leuka ja EN OLE IKINÄ nähnyt kenelläkään naisella poskien sivulle valuvaa silmäpussia + nasobaalijuonteet menee leuka linjaan asti ihan selvällä pussilla+ silmien alla syvät kuopat..,, nämä piirteet en voi ymmärtää miten ihmin en voi olla näin epämuodostunut :O

Nyt mun täytyy myöntää, etten ole oikeastaan koskaan pitänyt itseäni kauniina :oops: (Johtuu yläasteella alkaneesta kiusaamisesta mikä johti masennukseen enkä ole sen jälkeen ollut koskaan sinut ulkonäköni kanssa) Mutta kai olen oppinut elämään sen asian kanssa..joinakin päivinä pidän itseäni taviksena ja joskus oikein laittautuneena saatan olla jopa melkein kaunis..:rolleyes:

Takaisin