Gallup: Masuviiva/sukupuoli

Tatjuska

Piirimestaruustason postaaja
Moikka,

mulle tuli mieleen nyt kun oon havainnut itselläni taas tuon masuviivan, hentoakin hennompana mutta kuitenkin, että todistellaanpa taas onko sillä viivalla ja sukupuolella mitään yhteyttä toisiinsa (en kirveelläkään muista viivojen kohtaloa aiemmista raskauksista mutta kyllä niitä oli, toinen oli lyhyempi ja toinen pidempi). 

Mulla itsellä siis nyt paksumpi viiva navan alla ja navasta tisseihin asti todella ohut viiva ja varma poika ultran mukaan

Eli mites muilla

Viiva (millanen?)/Ei viivaa/Ennustettu sukupuoli
 
Mulle tuli kahdesta edellisestä raskaudesta viivat ja toisesta vielä sellainen mutka viiva. Poikia molemmat. Tässä raskaudessa ei viivaa ole tullut ja 3/4 D ultran mukaan tyttö olis tulossa. En kyllä kauheesti kuitenkaan luottasi tuohon viiva juttuun, sukupuolta ennustettaessa. Mutta onhan se hassu sattuma, että pojista tuli ja tytyöstä ei... liekö vain sattumaa ja yksilöllistä... tiedä häntä.. en usko sen tieteellisyyteen, mutta hauskahan noita juttuja on vertailla.
 
mulla oli loppu raskaudessa viiva mahassa. loppui navan alapuolelle ja tyttö tuli. ite kuulin raskaus aikana että jos viiva menee navan yläpuolelle ja kaartuu, niin poika tulisi, mutta nehän on uskomuksia eikä aina pidä paikkaansa, mutta mukavahan niitä on tutkia ja katsoa pitääkö omalla kohdallaan paikkaansa :)
 
Mulla menee tosi hento viiva koko mahan yli ja lääkärin mukaan tyttö olis tulossa :)
 
Mulla menee navasta ylöspäin hento viiva ja poikaa on ennustettu emoticon
Oon kuullut joskus jos menee viiva navasta alaspäin niin olis tyttö.
 
Mulla menee selkeä paksu viiva rintojen alapuolelta häpyluuhun asti. Navan kohdalla tekee sellasen kaarteen. Eli  paksu  viiva koko mahan yli/ ennustettu tyttö.
 
Ei ole kummostakaan viivaa, ehkä ihan hento jos joku. Poika on melko varma veikkaus.
Karvaa sitten mahassa sitäkin enemmän... Neuvolantätin mukaan vahvistaa poikaveikkausta. :) Toivottavasti lähtee syntymän jälkeen niinkun täti lupasi.
 
Esikoinen: selvä viiva navasta alaspäin: tyttö.

Tämä raskaus: ei viivaa lainkaan: ennustuksena poika.
 
Mulla on kans karvaa hirveesti. Tosin ihan valkoista ja hentoa mutta aina ihan pystyssä ja hassun näköstä :)
 
Mulla on ollut jo monta viikkoa tumma ohut viiva vähän rinnan alta aina häpyluuhun asti. Aivan viivasuora, ihankun olis leikattu maha auki joskus :D Hassu juttu, monestihan sitä ennustetaan et jos tuo linea negra tekee mutkan niin on poika tulossa. Mulla ei kyllä mutkittele mut poika on silti kuvissa ollu :)
 
Mulla aika heti raskauden alussa tuli tuo hentonen viiva tuohon navan alle.. raskauden puolivälin jälkeen alko tulemaan tuo ylempi viiva navasta rintalastaan asti. molemmat on suht haaleita, en oikein osaa kattoo tekeeks tuo jonku kiemuran tuossa navan kohdalla kun muutenkin on ollu napakoru ni on punasia jälkiä tuossa navan yläpuolella. mut tosiaan.. aika varma poika veikkaus tuli sillon rakenneultrassa...mut kohtahan sen näkee. on mulla kyllä tollanen eteenpäin työntyvä vatsa, aika kapee vyötäröihin ei juurikaa oo ylimäärästä tullu. kaikki sanoo mulle et selvä poikavatsa.
 
Mulla on tosi tumma viiva alhaalta rintaan asti. Kaikki sanoo, että on selvä poikavatsa, MUTTA ultran mukaan olis kuitenkin tyttö tulossa. Tiedäpä häntä sitten emoticon . Karvojakin kyllä on aikaslailla.. Vaatekaappikin on pullollaan vaaleanpunaista emoticon
 
Melko hyvin siis nähdään jo nyt että ihan sama millanen viiva tai ei viivaa niin ei se kovin isolla prosentilla viittaa kumpaankaan... No ehkä vähän enempi on sitä rintalastaan asti menevää viivaa meillä poikaodottajilla. Mullakin se on vähän kiero ;-)
 

Mulla alkoi jossain puolen välin paikkeilla näkymään aika ohut ja vaaleahko viiva navasta häpyluuhun. Nyt viime viikkojen aikana se on noussut n. 5cm navasta ylöspäin, muttei kuitenkaan ole läheskään rintalastaan asti. Hentoista karvaakin on ilmestynyt masuun alussa jo..

Tyttöä veikkailtu kahdessa ultrassa, mutta saapi nähdä:)

 
Ei viivaa kummassakaan raskaudessa (tässä nyt ei ainakaan tähänmennessä näkynyt) ja poika tullut ja nyt poikaa ennustettu.
 
Muistan lukeneeni vauvalehdestä jostain haastattelututkimuksesta, jossa oli haastateltu äitejä just näistä uskomuksista. Eli kumpi olis minkäkin uskomuksen mukaan (vatsanmuoto, viiva, pahoinvointi jne) tulossa. Ja sitten kumpi tuli. Yksikään uskomus ei pitänyt paikkansa (yllättäen...), vaan aina oli n. 50% todennäköisyys osua oikeaan.
 
Mulla ei ole viivaa laisinkaan ja tyttö ennustettu.. Ei ollu viivaa esikoisenkaan kanssa ja sieltäkin tuli tyttö
 
Tästä  viiva asiasta.mulla 4 poikaa ja kaikista aivan pysty suora viiva rintojen alta häpyluuhun asti ja nyt kans ku ei edellisestä raskaudesta edes hävinnyt ja tällä kertaa veikkaus tyttö ois tulossa.En oikein usko tohon viiva juttuun :D
 
Taitaa olla aika odottaja-kohtanen juttu toi linea negra,
mulla oli tytöstä viiva navasta ylös ja alaspäin, yhdestäkään pojasta ei ole viiva tullut, mutta maha on sitäkin karvasempi :D
 
Takaisin
Top