FS-mitta

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Jenni90
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Jenni90

Asioista perillä oleva
katoin että tuola neuvolakuulumisissa oli jo joiltain mitattu FS-mitta; joten laitetaan mitat tänne, niitä on hauska sitten  "vertailla" kun  meiltä muiltakin mitataaan [:
 Meillä TH sanoi, että seuraavalla kerralla mitataan, eli silloin 8.3 kun on seuraava neuvola.

Mulla mitattiin 3.2. viikolla 16+6 ja silloin se oli 14.  :) Vissiin niitä yleensä aletaan mittailemaan puolenvälin paikkeilla?

Mulla oli vko.19 menossa kun mitattiin 18, eli yläkäyrillä täälläkin :)

Saa nähdä millainen pallovalas sitä alkaa olemaan kesällä :D

Täällä kans mitattu viikolla 22+0 ja tuloksena oli 20cm, eli myös yläkäyrillä mennään. Tosin siltä tuntuukin että tämä vatsa tässä on muutaman viikon aikana kasvanu ihan hurjasti, kunnon vauvamasuksi.

Joo ilmeisesti abaut puolen välin tuntumilla aloittavat sen mittauksen. emoticon
Ei kannata noista neuvoloiden käyristä sitte ressata... Mulla oli eskoista odottaessa niin inhottava neuvolatäti; että se sai mut melkeen aina itkemään kun sielä kävin , kun niin ilkeästi aina nipotti, jos siitä, että painoa tullu liikaa, tai juurikin siitä, että yläkäyrillä meni SF-mitta ja jos vauvan koosta; vaikka arvio koon t-o-d-e-l-l-a paljon yläkanttiinkin vielä ! :D

Meilläkin mitattiin viime neuvolakäynnillä (18+5) ja mitaks tuli 15 cm.. Kuulema ihan normaali..

Tänään mitattiin rv 20 ja tulos oli 19. Eli yläkäyröillä. Neuvolassa sanoivat, että ei kuitenkaan kerro vielä esim. siitä että vauva olisi jotenkin iso tai siitä tulisi iso :)

Mulla ei ole mitattu vielä kertaakaan. Ei edes rakenneultrassa missä keskityttiin kyllä muutenkin vain vauvaan. Seuraava neuvola on 17.3. ehkä siellä sitten?

Hipsuli82 joo eiköhän ne mittaa seuraavalla kerralla sitten. Mullakaan ei oo vielä mitattu ja just kattelin edellistä äitiysneuvolakorttia ja siinäkin oli eka mitta viikolla 22. Ei hätiä. :)

Tänään mitattiin toisen kerran ja tulos oli 19,5.. Et ihan keskikäyrällä mennään..

Mua ärsyttää, kun mulla oli nyt joku sijainen neuvolassa ja se lyllä otti mitan, mutta ei sanonut sitä ääneen eikä merkannu äippäkorttiin.... 

Eka mittaus takana: 22 + 3 ja 22 cm. Yläkäyrillä mennään mutta on kuulemma tavallista alussa ja ei tarvi miettiä jättivauvaa emoticon

Takaisin