Onko sinulla fobioita, mitä pelkäät? Korkeat paikat, ehkä hämähäkit?
Olen huomannut pelkääväni korkeita paikkoja. Huimaa ja tulee paha olo. Korkealla parvekkeella olen pelännyt tippuvani jos kurotan kaiteen yli ja hurjissa huvipuistolaitteissa lähes itken. Siksi en enää niissä käy. Lisäksi pelkään lentämistä ja ne kerrat jotka olen ollut lentokoneessa, ovat olleet hirveitä.
Olen huomannut pelkääväni korkeita paikkoja. Huimaa ja tulee paha olo. Korkealla parvekkeella olen pelännyt tippuvani jos kurotan kaiteen yli ja hurjissa huvipuistolaitteissa lähes itken. Siksi en enää niissä käy. Lisäksi pelkään lentämistä ja ne kerrat jotka olen ollut lentokoneessa, ovat olleet hirveitä.

:arghh:
Toisaalta menen kyllä huvipuistossakin melkein mihin tahansa kieputtimeen, ei tee pahaa. Kammo onkin lähinnä siinä, etten luota omiin jalkoihini korkealla, mutta jos olen jossain vekottimessa köytettynä, niin ei haittaa. Seikkailupuistossa on kyllä aika kamalaa, vaikka sielläkin on valjaissa kiinni, niin pitää silti kävellä itse. Joskus muutama kesä sitten mut ohitti suurinpiirtein viisvuotiaat kun kauhistelin siellä