Fitskujen (FitLine) käyttäjiä?

Minniliini

Piirimestaruustason postaaja
Tammikuunmammat 2016
Onko täällä ketään fitskujen nimeen vannovia? Itse olen käyttänyt helmikuusta 2014 lähtien (ja vakuuttunut siitä, että jotain tekemistä niillä oli plussaamisen kanssan, kun varmistui kaikkien hivenaineiden ja vitamiinien saanti).

Itse käytän basicia, activizea, solunsuojaa ja e-vitamiinitippoja. Aikoinani olin todella skeptinen kyseisten tuotteiden (ja olen yleensäkin kaikkien ravintolisien) suhteen, mutta niistä lukiessani päätin kokeilla ja huomasin vointini paranevan Fitskujen myötä. Nyt plussaamisen jälkeen olen kuitenkin alkanut miettimään, että onko niiden käyttö varmasti turvallista raskaana (tosin suositellaanhan sitä muitakin vitamiinilisiä otettavaksi raskaana)?
 
Olen aikoinaan käyttänyt ja jälleenmyyjätunnuskin löytyy FitLine-tuotteisiin. Aika moni terveysalan ammattilainen kuuluu verkostoon ja tiedän useamman, joka tuotteita on raskausaikanakin käyttänyt. Määristä en osaa sanoa, että onko annostuksia raskaana muutettu. Mikään ainesosa ei taida löytyä kieltolistalta, joten sitä myöden varmaan ei haittaa vaikka käyttää - elintarvikkeitahan nuo luokitukseltaan ovat. Apteekissa myytävät vitamiinit sen sijaan käyvät läpi tiukemman seulan kuin FitLinen elintarvikkeet, joten jos et vielä halua kertoa raskaudestasi ja kysyä "virallista" mielipidettä esim. FitLinen aspan kautta, niin saahan mielenrauhan jos nauttii apteekkituotteita, jotka suunniteltu raskaana oleville. Itse vaihtaisin siksi aikaa apteekin tuotteisiin, että oma jälleenmyyjä tms. on saanut aikaiseksi raskaudenaikaisen annossuosituksen.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top