Mä en henkilökohtaisesti osaa päättää mitä mieltä oon lääkärikeskusten/lääkäreiden pisteytysarvioista, koska jokuhan voi antaa huonon arvosanan vain siksi, että toivottua tulosta (tässä tapauksessa lasta) ei tullut. Se ei välttämättä johtunut itse lääkärikeskuksesta, vaan olisi voinut olla lopputulos missä tahansa muuallakin. Toki arviot voi olla huonoja myös ihan "oikeista" syistä, esim huonosta kommunikaatiosta tai muusta johtuen, mutta kun sitä ei noista numeroista voi arvata.
Lisäksi lääkärin tehtävä ei ole toteuttaa kaikkia potilaiden toiveita, vaan tehdä lääketieteellisiä päätöksiä, joista kaikki potilaat ei sitten tykkää, eli joku päätös voi potilaasta tuntua "kurjalta", mutta lääkärin ammattietiikan puolesta on oikein olla tarjoamatta tuloksetonta hoitoa, antibioottia virustautiin, mitäikinä potilas on keksinytkään googlata (jos nyt ei puhuta pelkästä lapsettomuuslääketieteestä vaan myös yleislääkäreistä yms) ja sit tulee huono arvosana. Jos lääkärillä on joku 9,9-10,0 arvosanana, niin vähän mietityttää tekeekö hän aina potilaan toiveiden mukaan, vaikka potilas siitä hyvästä maksaisikin turhista tutkimuksista, käynneistä yms, tai potilaalle tarjotaan tehotonta hoitoa, jotta vaan pidetään heidät tyytyväisenä.
Ja iso osa ongelmistahan on aina kommunikaatiossa, ei välttämättä itse hoidossa, ja joku ihminen saattaa kokea tietyt kommunikaatiotavat ihan eri tavalla kuin joku toinen.