N noom Silmät suurina ihmettelijä 15 tammi 2014 #41 Henttu: en jostain syystä saanut kutsua (vai enkö vain löytänyt?), pystytkö laittamaan uudestaan ? :) Muokattu: Kutsu löydetty Muokattu viimeksi: 16 tammi 2014
Henttu: en jostain syystä saanut kutsua (vai enkö vain löytänyt?), pystytkö laittamaan uudestaan ? :) Muokattu: Kutsu löydetty
Henttu Satasella mukana keskusteluissa 16 tammi 2014 #42 kutsu on tullut sinut sähköpostiin. Sitä ei voi laittaa uudelleen, kun se ilmoittaa ryhmässä että kustu on laitettu. Tarkasta myös roskaposti.
kutsu on tullut sinut sähköpostiin. Sitä ei voi laittaa uudelleen, kun se ilmoittaa ryhmässä että kustu on laitettu. Tarkasta myös roskaposti.
K kuutioka Silmät suurina ihmettelijä 18 tammi 2014 #45 Mä haluun mukaan turinoimaam! :) Muokattu viimeksi: 21 tammi 2014
K kiskis Vauhtiin päässyt keskustelija Maalismammat 2017 19 tammi 2014 #47 Heippa! :) Mukaan myös haluaisin. Muokattu sähköposti pois, kutsu tuli siis. Palaan siihen myöhemmin tänääm tai huomenna! Muokattu viimeksi: 22 tammi 2014
Heippa! :) Mukaan myös haluaisin. Muokattu sähköposti pois, kutsu tuli siis. Palaan siihen myöhemmin tänääm tai huomenna!
rapu-86 Vasta-alkaja 19 tammi 2014 #48 Moikka! uusi kanssa ja haluan fb ryhmään kutsu saatu Muokattu viimeksi: 24 tammi 2014
K Kukkaislapsi Vasta-alkaja 20 tammi 2014 #49 Kukkaislapsi sai kutsun, kiitos. Muokattu viimeksi: 20 tammi 2014
Norde123 Jostain jotain jo tietävä 20 tammi 2014 #50 Heippa minäkin toivoisin pääseväni mukaan ryhmään norkku87@hotmail.com
Sukey Sanaisen arkkunsa ammentaja 20 tammi 2014 #51 Krissukkainen, rapu-86, Kukkaislapsi ja Norde123, kutsut on lähetetty :)
A appelsiini Satasella mukana keskusteluissa 21 tammi 2014 #52 voiko liittyä vähän myöhemmin, esim np-ultran jälkeen? kuitenkin joku tuttu on siellä ryhmässä, ja sitten pienellä paikkakunnalla sana leviää liian äkkiä :D
voiko liittyä vähän myöhemmin, esim np-ultran jälkeen? kuitenkin joku tuttu on siellä ryhmässä, ja sitten pienellä paikkakunnalla sana leviää liian äkkiä :D
E Emmi_ Silmät suurina ihmettelijä 21 tammi 2014 #53 Haluan liittyä. :) s-posti emilia-89@hotmail.com
Sukey Sanaisen arkkunsa ammentaja 21 tammi 2014 #54 appelsiini, kyllä voi liittyä np-ultran jälkeen, jos tuntuu, että vielä on liian aikaista :) Emmi_n kutsu lähetetty :)
appelsiini, kyllä voi liittyä np-ultran jälkeen, jos tuntuu, että vielä on liian aikaista :) Emmi_n kutsu lähetetty :)
M Mykerö Vauhtiin päässyt keskustelija 21 tammi 2014 #55 Pääsiskö fb ryhmään vaikken täällä oo en mukelon kirjoitellutkaan? Mielelläni liittyisin..
K kiskis Vauhtiin päässyt keskustelija Maalismammat 2017 21 tammi 2014 #56 Höhpöh. Mä en löydä kutsua meilistäni. En mistään Onkohan se varmasti lähtenyt? Huom. mun osoitehan on sitten hotmail.fi loppuinen eikä hotmail.com.
Höhpöh. Mä en löydä kutsua meilistäni. En mistään Onkohan se varmasti lähtenyt? Huom. mun osoitehan on sitten hotmail.fi loppuinen eikä hotmail.com.
Sukey Sanaisen arkkunsa ammentaja 22 tammi 2014 #57 Krissukkainen, mun mokani. Kopioin säpon suoraan sun viestistäsi, enkä huomannut korvata (a):ta @:lla. Olisko nyt tullut kutsu sähköpostiin? Mykerö, eiköhän se onnistu :-)
Krissukkainen, mun mokani. Kopioin säpon suoraan sun viestistäsi, enkä huomannut korvata (a):ta @:lla. Olisko nyt tullut kutsu sähköpostiin? Mykerö, eiköhän se onnistu :-)
K Kirsikankukka Vasta-alkaja 22 tammi 2014 #58 Kiitos kutsusta :) hyväksyntää odotellessa Muokattu viimeksi: 23 tammi 2014
illi Vauhtiin päässyt keskustelija 23 tammi 2014 #60 No ehkä nyt voisin uskaltautua mukaan: xxx Muokattu viimeksi: 23 tammi 2014