Fb-ryhmä

Status
Not open for further replies.
Yv tulee laittaa täällä jollekin yllä mainituista henkilöistä, ei fb:ssa.
Tämän ketjun ensimmäisessä viestissä on myös ohje mitä yksäriin tulee laittaa. :)
 
Heipä hei! Olisin kiinnostunut myös tuosta ryhmästä ja loinkin tunnukset, että saan viestiä laitettua. Noh... sain viestin laitettua... jonnekin. Sinsulle sitä yritin, mutt omissa viesteissä on viesti vain jollekin ihan muulle.. Voi elämä :) Miten voi olla näin vaikeeta..
 
Siis se olikin mun oma "nimimerkki" tuo kyfi... :D Seuraavaks pohtimaan, miten sen pystyy muuttamaan!
 
Huolitteko mukaan vähän myöhemmin? Vaikka sitten kun on eka neuvola takana? En ehkä ihan vielä uskalla aiempien pettymysten takia... Tänään vasta plussasin. :)
 
Helmi-Oo sain viestisi ja vastasin siihen. :)

Hopeapaju emme ole käyneet mitään keskustelua siitä, että miten kauan otamme porukkaa mukaan. Mielestäni myös myöhemmin voi liittyä, juurikin esim jos haluaa päästä varmemmille viikoille ennen liittymistä. Mutta mitä mieltä muut ovat?
 
Tuike: Viesti tuli perille ja vastailin siihen. :)

Mun puolesta voi liittyä myöhemminkin, kun kuitenkin tämä on vielä niin alussa ja porukkaanhan vielä soppii.
 
Mun puolesta kanssa voi odotella vielä liittymisen suhteen, ihan loogista, että haluaa vielä varmistella tätä raskautta ja maaliskuun lopulle synnyttävät ei kaiketi oo vielä kaikki plussannetkaan? :)
 
mäkin mielelläni liittyisin mukaan, mutten osaa enää tämän sivun uusiuduttua, laittaa yv:tä:D
 
Ehkä mäkin uskallan sitten kuitenkin. Poistun sitten, jos jotain ikävää sattuu. En jaksa mennä peläten koko raskautta kuitenkaan... Mitens se yv laitetaan? :)
 
Ylhäällä palkissa on postilaatikkoa. Sitä klikkaamalla tulee sivu jossa voi lähettää yv:tä, sieltä sit aloita uusi keskutelu. Osallistujan kohdalle laitat esim. mun nimimerkin ja sit kirjotat viestiin oman nimesi ja vähän kuvailet profiilia. Näin pääsen lisämään sut kaveriksi ja sen jälkeen ryhmään.
 
Status
Not open for further replies.
Takaisin
Top