FB-ryhmä

Mua voi kiinnostaa se vaulaisten oma ryhmä :) Onko se syyskuisille vai kaikille vaulaisille? ja kelle siitä laitetaan viestiä?

hei mä olisin myös kiinnostunut siitä vaulaisten syysryhmästä :)
miten sen löytää?

Lilleputti mihin fb-ryhmään (isompaa syyskuisille odottajille vai pienempään "vaulaisten") et ole saanu kutsua?

Mä olen myös kiinnostunut, laitoin yv:tä ja yritin laittaa facesakin pyyntöä, mut ei oo hyväksytty...

Hei minäkään en ole saannut kutsua vielä mihinkään? siihe pienenpään vauvlaisten tyhmään oisin halunnut...

Mä oon ilmeisesti siinä pienemmässä ryhmässä.. Voin koittaa lisäillä teitä, jos laitatte mulle vaikka yksityisesti linkit teidän faceprofiiliin niin voin lisäillä teidät ehkäpä sitä kautta..?

Heips! Vieläkö haluatte tohon vaulaisten pienempään ryhmään? Mä oon saanut lisäiltyä ihan hyvin halukkaita sinne, että saa jatkossakin laittaa viestiä mulle jos haluaapi.. Linkkinä vaan mulle täälä yksityisesti toi faceprofiili, pyydän kaveriksi sitten ja lisäilen ryhmään. Sit ku ootte ryhmässä niin voidaan poistella kamuista. Muuta tapaa en oo keksinyt, kun saan lisättyä ainoastaan omalta kaverilistalta porukkaa. Mitään draamaa ei ole ollu ja mukavaa jutustelua halutaan jatkossakin, että mukaan vaan.

sähköpostiosoitteen avulla pitäisi pystyä lisäilemään ilman, että tarvitsee pyytää ensin kaveriksi jne.

Hei onks se vaulaisten ryhmä sellanen et nimestä hiffaa et on odottajioen ryhmä? Siis minä kun en ole facebookissa julkistanu sitä että ootetaan lasta. Mut eikai se maailmaa kaada vaikka liittyykin ryhmään ja ihmiset tajuaa tilanteen.. Tajuaa ne varmaan joskus kuitenkin.. :)

Kukaan sun kavereista ei näe että kuulut ryhmään. Se on salainen, niin että vain sinä ja muut kyseiseen ryhmään kuuluvat näkevät sen ja mitä siellä kirjoitetaan. :D

Edellisen ison ryhmän draama unohtunut joten voisin tulla messiin.. :) Laitan Marsille yv:tä. :)

Jeps. Käyppäs facessa wow.. :)

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app

Takaisin