FB-ryhmä

Keskustelun 'Laskettu aika maaliskuussa 2013' aloitti Puuha-Pirkko, 14 syys 2012.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Puuha-Pirkko Aloittelija

Tuolla syyskuun jutusteluissa lupasin perustaa FB-ryhmän ja nyt sitten aion lunastaa lupaukseni. Toiveina taisi olla, että siitä tulisi salainen.

Tässä FB:sta kopsattu info, että mitä salainen ryhmä tarkoittaa: "Näitä ryhmiä ei voi löytää hakujen avulla, eivätkä ryhmän ulkopuoliset henkilöt voi nähdä mitään ryhmään liittyviä tietoja, eivät edes ryhmän nimeä ja jäsenlistaa. Ryhmän nimi ei näy sen jäsenten profiileissa (aikajanoilla). Jotta voit liittyä salaiseen ryhmään, ryhmän jäsenen on lisättävä sinut."

Miinuksena tuosta salaisesta ryhmästä mainittakoon, että sinne liittymisessä joutuu näkemään vähän enemmän vaivaa. Eli siis täytyy olla jonkun ryhmään kuuluvan kaveri, jotta tämä sitten voi lisätä sinut ryhmään. Jos haluat ryhmään mukaan, niin laita minulle täällä yksityisviesti, johon sitten vastaan ja laitan tarkemmat ohjeet liittymiseen.
  2. Annu78 Uusi käyttäjä

Laitoin sulle viestiä.. :)
  3. Evelina Aloittelija

Viesti laitettu, toivottavasti osasin! :)
  4. Eiffe Peruskäyttäjä

Minäkin laitoin viestiä... :)
  5. Puuha-Pirkko Aloittelija

Evelinan ja Eiffen viestit ovat tulleet perille! Pyrin lukemaan kaikkien viestit viimeistään muutaman päivän sisällä. Jos jollekin jää vastaamatta, niin laittakaa sitten uudestaan :) tai kommentoikaa tässä.
  6. Cilmi Peruskäyttäjä

Mäkin laitan viestiä nyt. :)
  7. Mutinta Peruskäyttäjä

Laitoin kanssa viestiä tulemaan :)
  8. JaanaN Aloittelija

laitoin viestiä :)
  9. SnowAngel Aloittelija

Privaviesti laitettu.
  10. Cookie82 Aloittelija

Mä laitoin kanssa sulle viestiä, toivottavasti tuli perille. 
  11. Viipsukka Naimisissa foorumin kanssa

Pistin viestiä.
  12. Kaisa0603 Aloittelija

Laitoin viestiä :)
  13. Mty Aloittelija

Viestiä laitettu :)
  14. Gisli Uusi käyttäjä

Laitoin myös viestiä. (jos nyt osasin oikein...)
  15. janzu Peruskäyttäjä

pistin viestiä:)
  16. mimi. Ihastunut foorumiin

viestiä laitettu :)
  17. Susu89 Aloittelija

Viestiä laitettu :)
  18. paris81 Aloittelija

Mistä se viesti laitetaan ?!?  Mua niin vi...... olla näin tyhmä
  19. Susu89 Aloittelija

Mene Puuha-Pirkon kohdalle tonne ylös ja sit alhaalla vasemmalla lukee laita viesti :)
  20. paris81 Aloittelija

Ja jos se tosiaan oli kaikessa yksinkertaisuudessaan siinä mä vajoon nolona maan alle :D

Jaa tämä sivu