Facebookin ryhmä

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mauski
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

mauski

Oman äänensä löytänyt

En löytänyt haulla vanhaa ketjua, joten piti tehdä uusi..

Tietääkö joku onko helmimammojen ryhmä facebookissa vielä voimissaan? Muistelisin, että joskus sellaisen joku perusti, mutta itse en silloin saanut kutsua, vaikka kertaalleen pyysin ja unohdin sitten itsekin koko homman.

Jos ryhmä on vielä olemassa ja siellä käydään keskustelua, niin voisin liittyä mukaan emoticon

ei taida enää koko ryhmää enää olla kun yritin mennä sinne kun kuulun siihen niin ei löytäny mun facebook kyseistä sivua. eipä siel enää keskusteltukaan kun viimeks siel kävin. Tais loppuu jo ennen joulua siel jutustelu. 

Moi, hei kyllä mulla on Vau.fi:n Helmikuun Helmet 2011-ryhmä vielä olemassa! Itse olisin tosi mieluusti vielä sielläkin juttelemassa, voin laittaa kutsun helmiäinen! Laita sähköpostiosoite, niin saat kutsun!

eiku nythä mä muistinki että poistin sen kun ei ollu siel keskustelua silloin joskus joulun aikana.. :D dementia jo iskeny.

kyllä mä sen vaan löysin :o

Ja kommentoinkin sinne...

Ja hauksi laitoin ihan ton helmikuun helmet niin löysi heti.

Hei apua, en mä voikaan kutsua ihmisiä! Se ois vissiin mimmu87:n homma, kun hän on perustaja. Olin jotenkin muistellut, että kaikki jäsenet voi kutsua. Pah. No, toivotaan että mimmu on kehissä pian laittakaa noi osoitteet vielä hänelle. SORI!!

Nyt täällä ollaan, oltiin reilu viikko reissussa. Tosiaan s-postiosotteella voin kutsua, laittakaa siis niitä osotteita viestillä jos haluatte kutsun. emoticon

Eli nyt ei näköjään voi kutsua ryhmään ihmisiä jotka ei ole kavereissa. Kiva uudistus taas. Jotenka minun kaveriksi pitää sitte ryhtyä, mieli haluta ryhmään. emoticon

vaun mammoista katri pyyteli kertomaan...
"Heips, varoitelkaapa omissa kuukausiryhmissänne että voi pian olla etten voi kutsua kuin omalta kaverilistalta liittymään joten jos on halukkuutta jäseneksi niin pian pyyntöjä ennen kuin tämäkin ryhmä muuttuu. (esim. tammikuisten ryhmä on jo muuttunut enkä voi enää kutsua säpon perusteella ketään) Tosin jatkossakin tie...tty onnistuu jos joku jäsen on kaveri joten sitten vain ilmoa mulle niin lisään ylläpito-oikeudet :)"

Takaisin