Facebook!

Pinni87

Satasella mukana keskusteluissa
Meillä on ihanan aktiivinen fb-ryhmä tuon minun ensimmäisen poikani kohdalla, kaikki ryhmässä olevat ovat siis synnyttäneet samassa kuussa vuonna 2012. Nyt mietin, saataisiinko tällainen ryhmä kasaan myös tammivauvat2016 kanssa? Onko kiinnostuneita?
 
Muuten hyvä, mutta foorumin säännöt kieltävät kaikenlaisen facebook-ryhmien ym. mainostamisen....
 
No höh taas :D :D mua kun kiinnostaisi vain tuo fb, se kun on niin helppo ja vaivaton ja pystyy eri tavalla tutustumaan ihmisiin (kaikki ovat omalla kuvallaan ja nimellään) jotka ovat samassa tilanteessa. Mulle on ainakin tuosta pojan ryhmästä tullut elinikäisiä ystäviä :Heartred :) iso kiitos silti linkeistä!
 
Tätä samaa kaipaan helmikuun ryhmässä. Toivoisin että fb-ryhmää saisi mainostaa. Tämä sivusto toimii vaihtelevasti omissani laitteissa.
En viitsisi itseäni paljastaa, näin raskauden alkuvaiheessa ja perustaa julkista fb ryhmää jos joku sattuisi sinne tulemaan.
 
Kiitos kaikille palautteesta!

Valitettavasti voin vain sanoa, että sääntö ei tule muuttumaan ainakaan lähiaikoina. Myöskään me foorumilla pyörivät ylläpitäjät emme voi asiaan vaikuttaa. Sääntö tulee norjalaiselta emosivustoltamme, ja se on ehdoton.

Kuten aiemmin kirjoitin FAQ-osioon, painostusta fb-linkkausten kieltämiseen tuli jo vuosia sitten, mutta saimme vastustettua Facebook-ryhmien kieltoa siihen asti, että saimme tarjottua vaihtoehdon foorumilla. :shy:
 
Mä kyllä ymmärrän emosivuston kannan fb-kieltoon :) Ku täytyyhän niidenki jollain ittesä elättää, eikä se onnistu jos foorumilaiset siirtyy facebookiin. Saattais tää paikka jäädä vielä tyhjäks.
 
Takaisin
Top