Facebook

pumpkin

Jostain jotain jo tietävä
aika monissa ryhmisä on perustettu oma facebok-ryhmä, niin aattelin oisko täällä kiinnostusta sellaseen? Ku ite ainaki tulee siellä pyörittyä ja tää vau meinaa välillä unohtua..
 
Kyllä mua kiinnostais, mutta en osaa ainakaan ite luoda sellasta ryhmää. Oon kans kattonut että monissa keskusteluissa (olisko jopa noilla helmikuisilla) ovat perustaneet fb-ryhmän. Saako sen jotenkin salaiseksi, ettei mun kirjoittamat seinäkommentit näy mun kavereiden uutisvirrassa etusivulla? Mutta kiinnostais kyllä, useimmin mulla face on auki kun tää vau.
 
Itsekin useammin facebookissa kuin täällä :) Että ihan mukava olisi sellainen :)
 
Minäkin tykkäisin liittyä, mut tuntuu, et on jo niin syvältä itestään kirjottanu tänne asiaa, että parempi mun kohdalla olla vaan anonyyminä edelleen jatkossa.
 
Joo saa Fb:hen salaisen ryhmän.. Meillä sellainen on vuoden 2010 huhtisten kanssa.. Nyt vaan jotenkin kökömpi tuo, kun keskustelut menee vain "kommentteina".. joten jotenkin tylsä verrattuna tähän palstaan, missä saa perustettua eri aiheille oman osion.. :) Vanhat ryhmät oli parempia..
 
No jos mä vaikka sitten teen sellasen (toivottavasti osaan :D) niin voi sitten liittyä ne jotka haluaa :)
 
Mie jo lähetin pyynnön saada liittyä... Sä joudut pumpkin vissii niitä sit hyväksymään...
 
Moi vielä!

Tosiaan mä jatkan sit täällä jutustelua, oonhan mäkin siellä fb:ssä, mut haluan pysyä anonyyminä, kun sen verran synkkiäkin asioita olen tänne teille kirjottanut. Ja kaikki ei ymmärrä mun sairautta ym. Mut oli mukava tutustua teihin jo tähän saakka ja jos ette enää tänne kirjoittele niin hyvää jatkoa!
 
mä jään ainaki tänne. menin takas facebookiin, mut en aio ryhtyä enää aktiiviseksi käyttäjäksi, vaan keskustelen mieluummin täällä niiden kans, ketä tänne jää ja käy välillä täällä.
 
Mulla taas tää vau-sivusto pelittää tosi harvoin.. tänäänkin yrittänyt päästä tänne koko päivän ja nyt vasta onnistuin?! Lähetin fb:s pyyntöä tulemaan :)
 
Mä käytän molempia päivittäin. :) Tykkään tästä ku tääl on nää aiheet tällee eritelty. :)
 
Kyl mie ainakin täällä pyörin entiseen tapaan.. Täällä kuitenkin helpompi tosiaan keskustella aiheittain.. Fb:n noi uudet ryhmät kun on jotenkin kökköjä! :D
 
Takaisin
Top