Facebook-ryhmä?

Nonnii nyt on isäntä kade ryhmästä ja kyselikin kovasti multa että oisko siel tuleville isille/ tai muuta isä ryhmää, etsiskelin vaan en löytänyt . Ei kellään tietoa? :D
 
Meillä kans on mies kovasti kaivannu tällasta vertaistukiryhmää, mutta esikon aikaan ei ainakaan koin moni muu isä ollut kiinnostunut.. Voishan nää meiän isukit perustaa oman ryhmänsä :)
 
Eikö niitä muka voisi huolia samaan ryhmään, veikkaan että kuitenkaan ei niin monta innokasta ole että saisivat omaa porukkaa kasaan siten että keskustelua kunnolla tulisi.
 
Mun mielestä ryhmä ei siinävaiheessa oo enään sama, en usko että sielä enään puhutaan samoista asioistakaan jos sinne miehetkin tulee. Kannattaisin mielummin perustamaan miehille oman ryhmänsä jos sellasta monet kaipailee.
 
No joo, kyllä jäis varmaan mullakin muutama kuva laittamatta ja muutama oire kuvailematta, jos sinne tulis uppo-outoja miehiä!
 
Mä en ainakana usko, et mieheni mitenkään kaipaa mokomaa edes. Huomaa hänestä et tää on viel jotenki epärealistista ja se ottaa tän kuitenki ihan super hyvin. Mut juu, jos tartee, ni tehköö omansa :D
 
Ääh, en osaa vielä käyttää tätä foorumia kauhean hyvin! Haluaisin liittyä myös facebook-ryhmään.. :) 
 
Mieheltä kysyin ni sano ettei hän ainakaan henk. koht. kyseistä ryhmää tarvitse. mutta jos joillain tarvetta niin perustakoon. :D
 
toimiiko kaikilla muilla hyvin toi facebook? mä opari päivää sitten liityin ryhmään ja nyt tänään mulla ei enää ollukkaan sitä tuolla ryhmissä enkä pääse sinne enää. en myöskään haulla löydä enää epäsuoran nimee sieltä että saisin pyydettyä uuden kutsun..
 
Mulla ainakin näkyny ryhmä kyllä mutta nyt tulee vaan teksti "käyttäjätili väliaikaisesti pois käytöstä." Eli jotain häiriötä sielä taas on.
 
Takaisin
Top