Facebook-ryhmä?

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja JePa88
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

JePa88

Jostain jotain jo tietävä
Kuinka moni teistä on facebookissa?
ajattelin jos sinne perustaisi ihan oman ryhmän heinäkuun odottajille?
laittais tietenki sen salaiseksi ettei kukaan muu sitä näe.
ite enempi istun naamakirjassa ku muistan täällä käydä niin pääsis paremmin kärryille muista odottajista :)
 
Itse en ole ollut koskaan facebookissa, ja tuskin tulen olemaankaan. Toivon, että keskustelu pysyisi täällä vau.fi foorumilla, sitähän varten nämä foorumit ovat.

Tammikuiset 2010 tekivät niin, että vaihtoivat nämä foorumit kokonaan facebookkiin ja kaikki muut jäivät ulkopuolelle. Jouduin etsimään muista odottajista juttuseuraa, sellaisista jotka myös käyttävät tätä vau.fi:tä foorumina.

Mitään minulla ei tietenkään ole facebookkia ja ryhmää vastaan, päinvastoin. Ryhmä kuulostaa loistavalta idealta! Mutta toivoisin, että keskustelu pysyisi jollain tasolla täällä vau.fi foorumilla. Olisi ikävää taas joutua ulkopuolelle muista saman kuun odottajista, ihan vain sen takia, koska en käytä facebookkia. Luulin, että nämä foorumit olivat juuri sitä jutustelua varten, saman- ja erihenkisille ihmisille.

PS: Älkää ymmärtäkö väärin. Koitin vain tuoda esille myös tämän kolikon toisen puolen. Ei ollut tarkoitus loukata tai pahoittaa kenenkään mieltä.

emoticon
 
Itse olen facebookissa mutta en niin kannata tuota ryhmän perustamista.
Mielummin keskustelen täällä foorumilla silloin kun käyn.
 
Mäki oon FBssa, mutta en kyllä ainakaan vielä ole halukas liittymään yhteenkään raskauteen viittaavaan ryhmään. Olkoot salaisia tahi ei :D
 
Jeps, mäkin mieluummin kirjottelen vähän niinkun anonyymisti täällä, enkä koe tarvetta FB-ryhmälle. Tai siis en siellä tule kirjoittelemaan, vaikka sellainen perustettaisiinkin.
 
Mäkin olen tuolla "naamakirjassa"... Mun mielestä sitä ryhmää ehkä vois harkita hieman tuonnempana ja ikäväähän se on jos osa sitten putoaisi juttujen ulkopuolelle et ehkä sittenkin vaikka FB:ssä olisi se ryhmä niin pääosa keskusteluista pitäisi pysyä täällä foorumilla.
 
Minä kannatan :D Tulis vähän aktiivisemmin käytyäkin sitten kirjoittelemassa, enempi kuitenkin siellä käyn kun täällä. Että jos sellanen perustetaan niin mukana oon!
 
Minä oisin perustanu sen jo mutta pitää olla ihmisiä ketä kutsua siihen ryhmään että pystyn tekeen sen :D

laittakaa vaikka yv:nä tulemaan nimiä niin voin pyytää kaveriksi naamakirjassa niin saadaan perustettua se ryhmä :)
 
Itse olen myös fb:ssa, mutta en ole halukas "tiedottamaan" raskaudestani kaikille fb-ystävilleni. Joten siksi en mielelläni tuohon ryhmään liity.. ainakaan vielä. Kun nuo kaikki tykkäykset ja ryhmäthän näkyy sitten fb-sivulla vaikka ne itse ryhmät olisikin salaisia :)
 
JePa88 Laiton sulle yv:tä et ainakin yksi tulee porukkaan lisää :) Ja mahdollisesti kaverilistoiltani FB:ssä toinenkin.
 
Itsekkin FB:ssä olen, mutta silti haluan mielummin
jatkaa keskustelua täällä..
 

Facebookissa on siis nyt ryhmä aktivoitunut ja siihen pääsee vain ryhmäläisen kutsusta ja kukaan ulkopuolinen ei sitä näe saati että on semmoisessa ryhmässä.

Sinne on myös tullut muitakin vau:n ulkopuolelta joten mikäli kiinnostaa niin laittaa JePa88:lle yv:nä nimitietonsa niin hän sitten laittaa kaveripyyntöä ja sinun sitten tulee se hyväksyä että on mahdollista lisätä sinut ryhmään. Jatkon voit itse päättää haluatko olla kaverilistalla vai poistatko kavereista... kuitenkin pysyt ryhmässä vaikka kaveruus ei jatkuisikaan.

Voin myös itse ottaa vastaan halukkaita tulijoita joten laittakaa nimitietonne yv:nä tulemaan ni mä laitan oman nimeni tulemaan takaisin niin tiedätte kenet hyväksytte sitten kavereihinne et ei tarvitse umpimähkään hyväksyä kaikkia pyyntöjä emoticon

Muistuttelen kuitenkin siellä että pääsääntöisesti keskustelu käydään täällä Vau:n foorumilla joten tämäkään paikka ei sitten tyhjene tai puolin ja toisin ei toinen keskustelupaikka hiljene. Ymmärrettävää on että kaikki eivät kuitenkaan tuonne naamakirjaan halua. 

 
Minä tosiaan kanssa hyrrään FB:ssä..joten ryhmään halajaisin=)=)Siiis pääseekös sinne mukaan????=)enemmän siellä kun täällä;D
 
Takaisin
Top