Facebook-ryhmä?

Pachamama

Satasella mukana keskusteluissa
Pitäiskö perustaa? Joillakin muilla kuukausilla taitaa olla sellanen.. Mitä mieltä? Sinne vois vapaammin laittaa kuvia yms...
 
Mukana! Mutta tosiaan, jos joku vaan viittii sellasen tehdä. Ite ei ole tullu perehdyttyä fb:n tuohon puoleen, niin olen siitä ihan kuutamolla... =D
 
Mää voisin kanssa liittyä. Voin mä sen ryhmän laittaa pystyynkin, mutta kaikki sais olla ylläpitäjiä, koska en sitä hommaa lupaa jaksaa tehdä koko aikaa :) Oisko se ryhmä sitten salainen, ettei kukaan muu kuin ryhmään kuuluva näe sitä? Vai millainen sen pitäisi olla?
 
Mukana myöskin :)
Itse ainakin tykkäisin että olis salainen ryhmä, ettei ulkopuoliset pääse kurkkimaan.. :)
 
Joo salainen olisi ihan kiva :) Toisaalta voi olla helpompaa, jos se ei ole tekovaiheessa täysin salainen niin pystyy ihmiset paremmin liittymään, kun voihan niitä asetuksia muuttaa jälkikäteenkin.
 
Sinne voi sitten pyytää lupaa liittyä/laittaa sit vaan ylläpitäjälle esim. viestin kuka nimimerkki on :)

Mä koitan ehtiä perustaa nyt viikonloppuna, jos jollain on tylsää saa kaikin mokomin itsekin sellaisen kasata pystyyn ja info tänne ;)

 
mä perustan sen ryhmän. Laitan nimeks maaliskuiset? Laitan sillain, et sinne voi pyytää liittymistä ja sitte ryhmässä jo olijat voi hyväksyä jäseneks.Voiko joku laittaa mulle privana viestillä nimensä, että saan sen kavereihin. Ei pysty näköjään ryhmää perustamaan, jos ei ota jotain kaveria mukaan. :D
Pyh hölmöä, ettei pysty olla yksin ryhmän jäsen. :D
 
glacies: Mie ainakin yritin laittaa siulle privana miun nimen, toivotaan, että se tuli kanssa perille... =D
 
Jepa....nyt pitää sitte vaa ootella, että hyväksyt mut kaveriks. :) Ja et mä pääsen koneelle tässä piakkoin sen jälkeen. :)
 
oki. Eli ryhmä n nimi on maaliskuiset 12 voi muuttaa jos välttii tahtoo. :D Mä oon ylläpitäjä, enkä vielä toistaiseksi löytänyt kohtaa missä saa muita ylläpitäjiksi, mutta katon, ku pääsen töistä kotiin. :) Se on suljettu ryhmä, eli sinne täytyy pyytää liittymistä. :)
 
Takaisin
Top